Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Arners" mārketinga pamatelementu analīze-
SIA "Arners" mārketinga pamatelementu analīze
1.2.Cena
Cena ir summa, kuru maksā lietotājs un klienti. Tas nozīmē, ka uzņēmumam ir jāattīsta cenu un atlaižu struktūra, kas patērētājus ieinteresē produkta iegādē. Vērtība ir kvantitatīvs mērs preces vērtei, lai tā kļūtu par maiņas objektu. Cena ir šī vērtība izteikta naudas izteiksmē.
1.3.Veicināšana
Veicināšana aptver tās aktivitātes, kuru uzdevums ir informēt tirgu par produktu un motivēt patērētājus tieši šī produkta iegādei.
1.4.Vieta
Ar jēdzienu „vieta” ir domāta izplatīšana, un tajā ietilpst visas aktivitātes, kas saistītas ar produkta pieejamību, lai klienti to var nopirkt tad, kad viņi to vēlas. Vieta ir visi lēmumi, kas saistīti ar preces izplatīšanu, nolūkā nodrošināt preces pieejamību pircējiem tiem vajadzīgā vietā, laikā un daudzumā.
Uzņēmuma uzdevums ir, izmantojot pieejamos konkurences līdzekļus, sakombinēt tos tādā veidā, lai uzņēmuma produkts izvēlētajā tirgū ir viskonkurētspējīgākais, tādejādi sasniedzot uzņēmuma mērķi – ienesīgumu. Ja ir plāns uzlabot uzņēmuma rentabilitāti, tieši šiem četriem aspektiem ir jāpievērš vislielākā uzmanība.
2.2.1.Produkta diferencēšana, jaunu pakalpojumu sniegšana
Lietotie transportlīdzekļi ir lielai Latvijas iedzīvotāju daļai salīdzinoši labi zināms produkts, jo tikai nelielai iedzīvotāju daļai pastāv iespēja kā pirmo no saviem automobiļiem iegādāties jaunu auto no salona. Pārējiem ir jāizvēlas savām prasībām, vēlmēm un iecerēm atbilstošākais no lietoto transportlīdzekļu klāsta, kas, šķiet, ir plašāks kā jauno auto piedāvājums.
Kā jau iepriekš tika minēts, Amerikas Savienotajās Valstīs ražotie transportlīdzekļi ir reti izvēlēts produkts tieši tā dārdzības un dārgās ekspluatācijas dēļ. Tomēr, potenciālajiem klientiem bieži vien trūkst informācijas par iespēju iegādāties automašīnu no ražotājvalsts un par dažādiem labumiem, ko tādā veidā var iegūt, galvenokārt - zemāku cenu kā Latvijā tādiem pašiem automobiļiem. Tādēļ, viennozīmīgi, vairāk kā produkta uzlabošanai, uzņēmumam vajadzētu pievērst uzmanību tā virzīšanai.
Tomēr pastāv arī vairākas iespējas kā uzlabot tieši uzņēmuma piedāvāto produktu – paplašinot pakalpojumu klāstu. Uzņēmums, kas nodarbojas tikai ar ASV ražoto transportlīdzekļu tirdzniecību, savu pakalpojumu klāstu var paplašināt ar šādiem pakalpojumiem:
1. Transportlīdzekļu reģistrēšana un apdrošināšana Latvijā – šādu pakalpojumu piedāvā gandrīz visi uzņēmumi, kas atgādā transportlīdzekļus no citām valstīm uz Latviju, jo reti ir tādi cilvēki, kas vēlas tērēt savu laiku un darbu reģistrācijai. Tomēr, jāpielūko, lai atgādātie transportlīdzekļi būtu sertificēti braukšanai pa Eiropas ceļiem, pretējā gadījumā jāveic sertificēšana, kas nav iespējama Latvijā un līdz ar to tā aizņem papildus laiku un līdzekļus.
2. Transportlīdzekļu garantijas apkope un remonts. Diemžēl šis pakalpojums ir dārgs un pašlaik netiek sniegts vairāku pozīciju dēļ:
a) šī pakalpojuma ieviešanai nepieciešami lieli ilgtermiņa ieguldījumi – nepieciešamas telpas, plašs rezerves daļu klāsts, zinoši speciālisti konkrēti pārdodamo marku automobiļos, specifiskas iekārtas, kas ir dārgas un darbam ar tām nepieciešamas īpašas zināšanas.
b) lietotiem transportlīdzekļiem, lai arī kāda pārliecība būtu par tā kvalitāti un tehnisko stāvokli pirkšanas brīdī, tomēr ilgstoši garantiju dot nav iespējams. Garantiju varētu dot apmēram uz pus gadu, bet tāds laika posms nav izdevīgs nedz klientiem, nedz pārdevējiem. Turklāt šāds garantijas laiks neizraisītu uzticību produktam.
…
No SiA "Arners" (lietotu auto tirdzniecības uzņēmums) skatu punkta apskatīta produkta diferencēšana, cenas noteikšana, pārdošanas veicināšana, reklāma, tās izmaksas, reklāmas izstrādāšana un izplatīšana. Sniegts arī uzņēmuma apraksts.
-
Mārketinga un reklāmas nozīme tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Research Papers18 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling
- SIA "Arners" mārketinga pamatelementu analīze
- SIA "X" mārketinga projekts
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga instrumentu lietojums kultūras organizācijā
Research Papers for university4
-
Uzņēmuma "X" mārketinga stratēģijas izstrādāšana, stratēģiskā plānošana
Research Papers for university40
-
SIA "XXX" mārketinga vides analīze
Research Papers for university21
-
Zviedrijas mārketinga vides analīze
Research Papers for university16
-
Pircēju mērķgrupas noteikšana mārketinga komunikāciju plānošanai. LMT piemērs
Research Papers for university12