Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:833379
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    1
2.  Saimnieciskās darbības mērķi    2
3.  Pakalpojumu apraksts    3
4.  Tirgus    5
5.  Uzņēmuma vadība    7
6.  Finansiālais nodrošinājums    9
7.  Finansu plānošana    9
8.  Finansu analīze    12
9.  Secinājumi    13
Extract

SIA “Auto” juridiskais statuss ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību, tās statūti apstiprināti SIA dalībnieku kopsapulcē 1995. gada 17. septembrī. Sabiedrības atrašanās vieta ir Liepājā, Ganību iela 180, LV-3416. SIA “Auto” reģistrēts Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā 1995. Gada 17. Septembrī ar Nr.000310256. Uzņēmums ir reģistrēts kā PVN nodokļa maksātājs.
Sabiedrības darbības virzieni:
jaunu un mazlietotu automašīnu pirkšana un pārdošana;
automašīnu noma;
automašīnu tehniskā apkope;
līzings;
auto detaļu un piederumu tirdzniecība.
Ģeogrāfiskais stāvoklis SIA “Auto” ir ļoti izdevīgs. Uzņēmuma telpu iekārtojums un aprīkojums ir viens no modernākajiem Liepājā. Tehniskā aprīkojumā ietilpst jaunākie un kvalitatīvākie biroja tehnikas modeļi, kas daudzkārt atvieglo uzņēmumā veicamos darbus. Uzņēmumam nav jāmaksā īres maksa par zemes izmantošanu, uz kuras atrodas uzņēmums , jo šis nekustamais īpašums pieder SIA dibinātājiem. Uzņēmuma ēka ir aprīkota ar visām labierīcībām. Ir arī pieejami telefona un elektroniskie sakari, kā arī pasts.
Uzņēmums atrodas sabiedriski aktīvā vietā – blakus galvenajam pilsētas tranzīta ceļam un ļoti tuvu pilsētas centram. Tas sekmē klientu piesaisti un līdz ar to uzņēmuma darbību. Tieši uzņēmuma ģeogrāfiskajam stāvoklim ir ļoti liela nozīme tā darbībā, lai aizņemtu pēc iespējas lielāku tirgus daļu. Vēl vienu priekšrocību varētu minēt to, ka pie autostāvvietas var ērti novietot klientu auto. Izdevīgs darbalaiks (diennakts) padara apmeklētāju loku ļoti plašu. SIA izmanto tiešo pārdošanas metodi, jo īpaši svarīga ir pārdevēja un pircēja uzvedība, tiešs kontakts. SIA “Auto” vēlas saņemt kredītu bankā “Unibanka” Ls 10 000,- apmērā. Uzņēmuma mērķis – nostiprināt savas pozīcijas esošā tirgū, palielināt tirgus daļu, izdzīvot konkurences apstākļos.
Tiek plānots, ka tuvākajā laikā SIA “Auto” paplašinās autotirdzniecības laukumu, uzcels lielāku garāžu, lai varētu veikt vēl operatīvāku automašīnu apkopi. Sniegs lombarda pakalpojumus. Vēl vienu izplatīšanas veidu ko vēlās izmantot SIA, tā ir preču iepirkšana un pārdošana ar Interneta starpniecību, jo ar Interneta palīdzību iespējams efektīvāk izmantot reklāmai un izpētei paredzētos līdzekļus. Elektroniskā veikala apmeklētāji tiks reģistrēti, precīzi fiksējot, kas viņus interesē, kas palīdzēs izvērtēt patērētāju vēlmes un pieprasījumus. Uzņēmuma galvenais mērķis ir, lai klients aizietu apmierināts ar iegādāto preci, kā arī, lai klients būtu apmierināts ar SIA darbinieku paveikto darbu.
Paredzēts, ka SIA “Auto” šā gada vasaras mēnešos piedalīsies ar jaunajām mašīnām dažādās izstādēs, kas kalpos kā reklāma ne tikai jaunajām automašīnu markām, bet arī pašam uzņēmumam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1156799
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register