Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
SIA "Baltijas Biļešu Biroja” mājas lapas efektivitāte-
SIA "Baltijas Biļešu Biroja” mājas lapas efektivitāte
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1.nodaļa | Kritēriji labas mājas lapas izstrāde | 4 |
1.1 | Saturs un avots | 4 |
1.2 | Vispārēja pielietojamība | 5 |
1.3 | Diapazons | 5 |
1.4 | Datums | 5 |
1.5 | Iekārtojums un stils | 6 |
1.6 | Izkārtojums | 8 |
1.7 | Navigācija | 8 |
1.8 | Mērķauditorija | 8 |
1.9 | Meklēšanas rīki | 9 |
1.10 | Hiperteksta saites – hypertext links | 9 |
1.11 | Mijiedarbība | 10 |
1.12 | Pārskati | 10 |
1.13 | Mācību programma | 10 |
1.14 | Meta dati | 11 |
1.15 | JavaScript HTML formā | 11 |
2.nodaļa | Kas ir e-komercija? | 12 |
2.1 | E-komercijas kategorijas | 13 |
2.2 | Patērētāju tiesību aizsardzība | 14 |
2.3 | Līgumu izpildes noteikumi | 17 |
2.4 | Spēkā neesošas atrunas | 18 |
2.5 | Personas datu aizsardzība | 18 |
2.6 | Nodokļi | 19 |
3.nodaļa | Mājas lapas www.bilesuparadize.lv analīze | 21 |
3.1 | Saturs, vispārējā pielietojamība un diapazons | 21 |
3.2 | Datuma pielietojums, iekārtojums, stils un izkārtojums | 22 |
3.3 | Navigācija, mērķauditorija un meklēšanas rīki | 23 |
3.4 | Hiperteksta saites, mijiedarbība un pārskati | 25 |
3.5 | Mācību programma, metadati un JavaScript | 25 |
3.6 | E-komercijas kategorijas iedalījums | 26 |
3.7 | Patērētāju tiesību aizsardzība | 26 |
3.8 | Biļešu tirdzniecības izpildes noteikumi | 27 |
3.9 | Sniegto finansiālo datu analīze | 28 |
Secinājumi un ieteikumi | 30 | |
Anotācija | 31 | |
Annotation | 32 | |
Literatūras saraksts | 33 |
Mājas lapu izveide ir katra uzņēmuma seja internetā. Lielākā daļa lietotāju internetu uztver kā informācijas iegūšanas līdzekli, nedomājot par to, kas ir šīs informācijas avots. Tādēļ informācijas trūkums par jums internetā var radīt maldīgu priekšstatu, ka jūs vispār neeksistējat. Izveidojot mājas lapu tiek dota iespēja uzzināt par uzņēmumu. Ne velti mājas lapas un e-pasta adreses kļuvušas par neatņemamu katras sevi cienošas struktūras rekvizītu sastāvdaļu. Mājas lapa ir ne tikai uzņēmuma seja, bet arī iespēja palielināt uzņēmuma ienākumus.
Darbs ir strukturēts 2 daļās – teorētiskajā un analīzes. Teorētiskajā daļā aprakstīti galvenie kritēriji, lai novērtētu mājas lapu, un tā kā mājas lapa nodarbojas ar e-komerciju ir nepieciešams apskatīt arī prasības, kuras ir obligātas pēc Latvijas Republikas likumdošanas. Galvenie darba uzdevumi ir iepazīties ar mājas lapu www.bilesuparadize.lv, lai veiktu mājas lapas analīzi un izvērtēt noteikto mājas lapu pēc kritērijiem – satura, avota, vispārējās pielietojamības, diapazona, datuma pielietojuma, iekārtojuma, stila, izkārtojuma, navigācijas, mērķauditorijas, meklēšanas rīkiem, hiperteksta saites, mijiedarbība, pārskatiem, mācību programmas, meta datiem un JavaScript, kā arī apskatīt mājas lapu pēc finansu datiem, jo tas sniegs sīkāku informāciju tieši par mājas lapas izveides ienesīgumu vai zaudējumu.
Darba hipotēze ir SIA „Biļešu paradīzes” mājas lapa ir veiksmīgi izveidota un tā palīdz uzņēmuma komerciālās darbības popularizēšanai un nodrošina biļešu tirdzniecības apjoma palielināšanu.
Darba mērķis ir ar iepriekš noteiktajiem darba uzdevumiem apstiprināt vai apgāzt darba hipotēzi.…
- Biroja printeri 2000
- Biroja printeri 2000
- SIA "Baltijas Biļešu Biroja” mājas lapas efektivitāte
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Datornoziegumi
Research Papers for university9
Evaluated! -
Elektroniskā komercija
Research Papers for university8
-
Uzņēmējdarbība internetā
Research Papers for university52
Evaluated! -
Diskrētās struktūras datorzinātnes
Research Papers for university10
-
Datu bāzu vadības sistēmas
Research Papers for university28