Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:392151
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 52 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Organizācijas vispārējs apraksts    3
2.  SIA „Bite Latvija” misija, mērķi un stratēģijas    5
3.  SIA “Bite Latvija” organizatoriskā struktūra    7
4.  Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze    9
  Iekšējā vide    9
  Ārējā vide    9
5.  Organizācijas darbības plānu sistēma    14
6.  Darbinieku motivēšana SIA „Bite Latvija”    16
7.  SIA “Bite Latvija” darbības kontrole    19
8.  SIA “Bite Latvija” vadīšanas stils    21
9.  Neformālās grupas SIA “Bite Latvija”    22
10.  Organizācijas kultūra SIA „Bite Latvija”    23
11  Secinājumi un priekšlikumi    25
12.  Izmantoto informācijas avotu saraksts    28
Extract

1. Organizācijas vispārējs apraksts
SIA “Bite Latvija” (daļa no BITĖ Group1) uzsāka darbību 2005.gada jūlijā kā trešais mobilo sakaru sniedzējs Latvijā. Pašlaik SIA “Bite Latvija” sniedz ievērojamus telekomunikāciju pakalpojuma veidus - balss pakalpojumus, SMS, mobilo internetu un datu pārraidi, kā arī no 2006.gada aprīlī uzsāka sadarbību ar pasaulē lielāko mobilo sakaru operatoru Vodafone, piedāvājot pasaulē atdzīto mobilo internetu Vodafone Mobile Connect, un drīz pēc pakalpojuma ieviešanas piedāvāja labāko mobilā interneta ātrumu Latvijas tirgū līdz 7.2 Mbit/s.
Veiksmīgi iesāktā sadarbība starp abiem partneriem turpinājās, un jau 2008.gada martā sabiedrībai tika piedāvāts pasaulē viens no populārākajiem viedtālruņiem BlackBerry, kas nodrošina unikālu risinājumu bezvadu piekļuvei e-pastam un citām programmām.
Pašlaik SIA “Bite Latvija” nodrošina ne tikai Vodafone piedāvātos pakalpojumus, bet arī dažādus mobilos telefonus par pievilcīgām cenām SIA “Bite Latvija” mazumtirdzniecības tīklu veikalos, kas tika atklāts 2005.gada novembrī. Pašlaik SIA “Bite Latvija” piedāvā vairākus tarifu plānus – “Bite Parunāsim”, “Bite Varianti”, “Bite 5”, „Bite Smart” un specializētus tarifa plānus BlackBerry tālruņiem.
SIA “Bite Latvija” veiksmīgākais produkts ir priekšapmaksas karte BiFri, kas no 2008.gada aprīļa strauji iekaroja tirgu. To apliecina fakts, ka pēc pāris mēnešiem par BiFri lietotājiem kļuva ap 70 000 klientu. SIA “Bite Latvija” no 2006.gada septembra sāka piesaistīt juridiskas personas, piedāvājot savus pakalpojumus maziem un vidējiem uzņēmumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1118189
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register