Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:511721
 
Evaluation:
Published: 27.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preces un uzņēmuma īss apraksts    4
2.  Makrovides analīze    6
2.1.  Dedemogrāfiskais stāvoklis    6
2.2.  Ekonomiskais stāvoklis    8
2.3.  Dabas vide    11
2.4.  Zinātne un tehnoloģijas attīstība    12
2.5.  Politiskā vide    12
2.6.  Kultūras un sociālā vide    13
3.  Mikrovides analīze    13
3.1.  Piegādātāji    13
3.2.  Starpnieki    14
3.3.  Pircēji    14
3.4.  Konkurenti    15
4.  Nozares analīze    15
4.1.  Portera piecu spēka modelis    16
5.  Konkurences analīze    19
5.1.  Vispārēja konkurences analīzes metode    19
6.  Ārējās vides iespēju un draudu ietekmes analīze uz uzņēmumupielietojot SVID tabulu    20
7.  Uzņēmuma portfeļanalīze    27
8.  Tirgus segmenta pievilcības novērtējums    32
9.  Mērķa tirgus noteikšana    34
10.  Preces pozicionēšana tirgū    37
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Literatūras saraksts    42
Extract

Pastāvīgajā darbā tiek aprakstīta A/S „Cēsu alus”. Mūsdienā grūti pat iedomāties uzņēmumu, kurš mērķē uz tirgus līdera pozīciju vai ilgu un veiksmīgu darbošanos tirgū, bez savas mārketinga nodaļas. Taču ne vienmēr šis nodaļas strādā veiksmīgi. Bieži vien gadās, ka prece, kura ne kvalitātes, ne cenu ziņā, nav sliktākā par konkurentiem tā arī neieguva popularitāte, vai arī šodienas līderis rīt ir apsteigts ar konkurentu, kur vakar tikai parādījās tirgū.
Līdz ar to var izdarīt secinājumu, ka modernā pasaulē neviens uzņēmums nevar cerēt uz stabilu pozīciju tirgū bez rūpīgi pārdomāta mārketinga. Attīstoties tehnoloģijām un sabiedrības zināšanas līmenim, tieši mārketings kļūst par to ieroci, ar kuru var vinnēt konkurēt cīņā.
Mārketings, ir sarežģīta darbība, kura sastāv no vairākām sastāvdaļām, no kuriem viena no svarīgākiem ir tirgus un uzņēmuma pētījums.
Šī darba galvenais mērķis: izmatojot teorētiskas zināšanas paveikt mārketinga pētījumu uzņēmumam A/S „Cēsu alus”, lai noskaidrotu tas vietu tirgū, ka arī piedāvāt savu risinājuma variantu iespējamām problēmām.
Mērķu sasniegšanai bija izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Veikta makro un mikro vides analīze, nozares analīze un konkurences analīze (Portera piecu spēka modelis)
Novērtēta tirgus ietilpība;
veikta uzņēmuma analīze, pielietojot SVID tabulu.
veikta uzņēmuma portfeļa analīze, pielietojot Bostonas Konsultanta grupas matricu un General Elektric matricu.
tika sniegti ieteikumi par uzņēmuma tirgzinības stratēģijām.

Pētījumā ir iekļauts 10 uzdevumu atrisinājums, un nobeigumā ir sniegti secinājumi un priekšlikumi. Darbā veiktie uzdevumi atbilst mārketinga stratēģiskās plānošanas procesa elementiem.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi bija jāizmanto dažādus pētījumu metodes: statistisko datu apkopšana, analizēšana, matemātiskie aprēķini utt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register