Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:348160
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Uzņēmuma darbinieki    7
1.2.  Pamatlīdzekļu uzskaitījums    9
1.3.  Pamatlīdzekļu raksturojums    9
1.4.  Nākotnes plāni    10
2.  PRODUKTU UN PAKALPOJUMU APRAKSTS    11
2.1.  Jaunu pakalpojumu apraksts    15
3.  TIRGUS APRAKSTS    16
3.1.  Attiecības ar pircējiem    16
4.  KONKURENCES RAKSTUROJUMS    20
5.  MĀRKETINGS    22
5.1.  Produktu attīstīšana    23
5.2.  Produktu virzīšana tirgū    23
5.3.  Darbinieku apmācība    24
5.4.  Reklāma    24
6.  DARBĪBA PLĀNS    25
6.1.  Tehnoloģija    25
6.2.  Darba laika plānošana    26
7.  SAGĀDES PLĀNOŠANA    27
8.  RISKA FAKTORI UN PROBLĒMAS    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    31
  BIBLIOGRĀFIKAIS SARAKSTS    33
Extract

Mārketinga plānā ir aprakstīta Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „ERIS” darbība. Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā, tā apjoms ir 33 lappuses, 3 tabulas un 1 attēls, pavisam izmantoti 8 literatūras avoti. Plānā tika iekļautas 8 nodaļas.
1.nodaļā „Uzņēmuma raksturojums” tiek minēti SIA „ERIS” rekvizīti, galvenie darbības virzieni un uzņēmējdarbības forma.
Īpašā vērība tiek vērsta uzņēmuma personālam 1.1.apakšnodaļā „Uzņēmuma darbinieki”, kā arī pamatlīdzekļu uzskaitījumam un raksturojumam 1.2. un 1.3. apakšnodaļās. Nodaļā veikts ieskats uzņēmuma nākotnes plānos.
2.nodaļā „Produktu un pakalpojumu apraksts” sīkāk pastāstu par SIA „ERIS” piedāvāto preču un pakalpojumu klāstu, kā arī par to izmantošanas iespējām, preču tehniskajiem parametriem. 2.1.apakšnodaļā tiek aprakstīts uzņēmuma jaunais pakalpojums.
3.nodaļā „Tirgus apraksts” tiek aprakstīts firmas funkcionēšanas lauks – patēriņa tirgus. Sīkāk tiek pastāstīts par attiecībām ar pircējiem 3.1.apakšnodaļā.
4.nodaļā „Konkurences raksturojums” tiek raksturoti galvenie uzņēmuma konkurenti. Tabulāri atspoguļoju konkurētspējas faktorus un novērtēju izvēlētā uzņēmuma priekšrocības un trūkumus.
5.nodaļā „Mārketings” tiek definēta firmas cenu politika un reklāmas kampaņa. 5.3. apakšnodaļā tiek pastāstīts par darbinieku apmācību.
6.nodaļā „Darbības plāns” tiek pastāstīts par uzņēmuma darba izpildei izmantojamo tehniku, tiek sniegts tā īsais raksturojums. Dotā nodaļa tika iedalīta atsevišķi, ņemot vērā uzņēmuma darbības specifiku. 6.2.apakšnodaļā tiek izklāstīts darba laika plānojums uzņēmumā.
7.nodaļā „Sagādes plānošana” aprakstu uzņēmuma piegādātājus, piegādes nosacījumus, apmaksas kārtību un termiņus.
8.nodaļā „Riska faktori un problēmas” tabulāri tiek atspoguļoti riska faktori, kas pastāv, kā arī nodaļā ir apskatāmi iespējamie riska faktoru samazināšanas varianti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register