Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Fitness centrs" SVID analīze un attīstības stratēģij...-
SIA "Fitness centrs" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana
Evaluated!Research Papers35 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | Par SIA “Fitness centrs” | 6 |
2. | Teorija par SVID analīzi | 7 |
2.1. | SVID analīzes būtība | 7 |
2.2. | SVID analīze pēc Filipa Kotlera teorijas | 9 |
2.3. | SVID analīze pēc Ievas Kalves teorijas | 11 |
2.4. | SVID analīze pēc Ilgvara Foranda teorijas | 16 |
2.5. | SVID analīze pēc Jāņa Caunes un Andreja Dziedoņa teorijas | 18 |
2.6. | LVK SVID analīze | 19 |
2.7. | SVID-ainavas matrica | 20 |
3. | SVID paplašinātā analīze SIA “Fitness Centram” | 22 |
3.1. | SIA “Fitness centra” iespēju un draudu analīze | 22 |
3.2. | SIA “Fitness Centra” iespēju un draudu matricas | 24 |
3.3. | “Fitness centra” SVID analīze | 27 |
4. | Uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrāde izmantojot Ansofa tirgus attīstības matricu | 31 |
4.1. | Teorija par Ansofa matricu | 31 |
4.2. | Uzņēmuma attīstības stratēģijas | 32 |
Secinājumi | 34 | |
Priekšlikumi | 35 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 36 |
21. gadsimtā ir grūti sekot straujai biznesa plūsmai, kad tirgū pastāv tik daudz konkurentu. Katru dienu pasaule attīstās, rodas jaunas tehnoloģijas un paņēmieni. Uzņēmumi cenšas atrast ideālo vietu un uzbūvēt ideālo biznesu, lai gūtu peļņu, bet tas īstenošanai traucē dažādi faktori: nepilnīga informācija par konkurentiem, tehnoloģiju un sabiedrības velmēm, zināšanas trūkums, klimatiskie apstākļi, konkurentu rīcība, politiskie aspekti, finanšu trūkums utt. Ir jāatklāj jaunas tendences uzņēmuma mikro un makro vidē, jo izmaiņas tajā palīdz veidot mārketinga informācijas sistēmu, kas palīdzēs pieņemt lēmumus mārketinga jomā.
Jau 20. gs. 60. gados sāka ātri attīstīties tāds jēdziens kā stratēģiskā plānošana, kas būtībā atspoguļo kā uzņēmums rīkosies tūvākajā vai talākajā nākotnē, kādu stratēģiju uzņēmums izvēlēsies, lai garantētu visefektīvāko ceļu uzņēmuma mērķa sasniegšanai. Bet, lai veiktu stratēģisko plānošanu ir jāveic strāteģisko analīzi – SVID analīzi.
Sportiskums, aktīvs un veselīgs dzīvesveids piemīt daudziem cilvēkiem un padara tos stiprākus, spējīgakus pret slimībām, ka arī uzlabo pašsajūtu.
Tāda dzīvesveida atbalstu Daugavpils un to iedzīvotāji saņem no sporta kluba SIA „Fitness centrs”, kuram ir lielā nozīme gan kā nodokļu maksātājam, gan kā sporta bāzei, tomēr uzņēmumam tagadējā situācijā ir dažas problēmas, kas ir saistītas ar klientiem, finansiem un valdību.
Darba mērķis: izpētīt biznesa strātēģisko plānošanu uz SIA „Fitness centra” bāzes.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar literatūras avotiem par SVID analīzi un Ansofa matricu.
2.Veikt SVID paplašināto analīzi SIA „Fitness centram”.
3.Izstrādāt SIA „Fitness centrs” attīstības stratēģiju.
4.Analizēt pētījuma rezultātus.
Darba metodes: statistiskās analīzes metodes: salīdzināšana un grupēšana; tabulas un grafiskās metodes.
Darba ierobežojums: netiks ņemts vērā precīzs finansiālais stāvoklis, jo dati ir konfidenciāli.
Daugavpils SIA “Fitness centrs” ir sporta klubs, kur sāka attīstīsties Latvijas fitness, bet pēc tam ieguva tādu popularitāti, masu un autoritāti.
“Fitness centrs”, kura dibinātājs ir Oļegs Burinskis, pašreizējais Pasaules Fitnesa federācijas vice-prezidents un Latvijas Fitnesa federācijas prezidents, dibināts 1997. gadā. Pēdējo 10 gadu laikā “Fitness centrs” bija vislielākā, visaprīkotākā un vispopularākā trenažieru zāle Latgalē, kā arī viens no vislabākiem atveseļošanas kompleksiem Daugavpilī.
“Fitness centrs” jau 13 gadus veiksmīgi īsteno spēcīgo un dažveidīgo programmu pilsētas sporta un atveseļošanas sistēmas būvēšanai. Pilsētas valdība aktīvi un daudpusīgi atbalsta klubu un piedāvā savu palīdzību.
Daugavpilī nav neviena sportista, kas starptautiskā mērogā sasniedza ievērojamus rezultātus fitnesā un kulturismā bez kluba “Fitness centrs”(1.1.att.) līdzdalības.
Fitnesa centrā izauga seši Eiropas un pasaules čempioni un tas vēl nav robeža.
Kopā ar profesionālo sportistu treniņiem klubs veic atveseļošanas nodarbības aerobikā, step-aerobikā utt.
1.1.att. SIA “Fitness centrs”
Neskaitot sporta nodarbības, “Fitness centrs” vēl nodarbojas ar sporta uztura tirdzniecību un ir kā stapnieks starp ražotājiem un citiem fitnesa klubiem Latvijā. Ir zināms, ka sporta uzturs no “Fitness centra” ceļo uz Liepāju, Ventspili, Rēzekni, Lūdzu un Jekabpili.…
Kursa darbs tika aizstāvēts RTU uz 10 ballēm. Darbā aprakstīti 7 SVID (SWOT) matricas veidi. Veikta iespēju un draudu analīze, iespēju un draudu matricas, SVID paplašinātās matricas analīzes, attīstības stratēģijas izstrādāšana. Ansofa modelis.
- Darba motivācija un samaksas organizācija konkrētā uzņēmumā
- Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
-
SIA "Fitness centrs" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana
Research Papers35 Marketing, Advertising, Business, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Darba motivācija un samaksas organizācija konkrētā uzņēmumā
Research Papers for university3
-
Mazlietotu automašīnu tirgus izpēte
Research Papers for university12
-
Nodokļi un nodevas uzņēmumā
Research Papers for university9
Evaluated! -
Uzņēmuma ienākuma nodokļa aprēķins un uzskaite grāmatvedībā
Research Papers for university23
Evaluated! -
Komerclikums, tā raksturojums
Research Papers for university9