Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979257
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā. Mārketinga darbības lozungs    4
2.  Mārketinga koncepcija. Mārketinga veids    6
3.  Uzņēmuma mārketinga darbības iekšējās un ārējās vides faktori un to vērtējums    7
4.  Uzņēmuma mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana    10
4.1.  Mārketinga pētījumi    12
5.  Pircēju rīcības faktori X preces (pakalpojuma) patēriņa tirgū    16
6.  X preces (pakalpojuma) tirgus segmentēšana    19
6.1.  Mērķtirgus noteikšana    23
6.2.  X preces (pakalpojuma) pozīciju nostiprināšana tirgū    25
Extract

1. Uzņēmuma kopējās darbības mērķi:
Peļņas gūšana un turpmāk arī palielināšana
Tirgus daļas iegūšana un turpmāk arī palielināšana (uzņēmuma paplašināšana, investoru piesaistīšana, lai aizņemtu noteikto vietu tirgū)
Uzņēmuma attīstība (tirgus daļas palielināšana, klientu skaita palielināšana, uzkrājumu palielināšana)
Konkurētspēja tirgū (noteikta vieta tirgū un spēja šo vietu saglabāt)


2. Mārketinga kopējas darbības mērķi:
Patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšana (patērētāju atzīšana, uzņemuma eksistences jēga, ja patērētājs apmierināts – atnāks vēl un ieteiks citiem
Produktu izvēles dažādības palielināšana (sortimenta paplašināšana; jo lielāka izvēlē, jo lielāka iespēja apmierināt pircējus)
Sieviešu uzmanības piesaistīšana un vajadzību apmierināšana


3. Atsevišķu produktu un tirgu mērķi.


4.Mārketinga kompleksa atsevišķu elementu mērķi:


Produkta mērķi: Cenas mērķi Sadales kanālu mērķi Virzīšanas mērķi
-kvalitatīvs produkts -samērā pieejamas cenas -cieša sadarbība ar Franču -efektīva reklāma
ekskluzīvai produkcijas un Itāļu partneriem, kas (masu medijās)
(iedzīvotājiem ar vidējo arī ir piegādātāji -prezentācijas
un virs vidēja ienākumu -modes skates
līmeņa) ( nakts klubos, tirdz.
-atlaides pastāvīgajiem centros)
klientiem – 10% -īpaša tēla izveidošana
katrai sievietei, kas vēlas
justies stilīga un individuāla…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1181134
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register