Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,65 (13%)
Discounted price*:
4,34
Purchase
Add to Wish List
ID number:873084
Evaluation:
Published: 20.11.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Plāna kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma funkcionēšana, vadība un nodarbinātās personas    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma misija un mērķi    5
1.2.  Uzņēmuma vadība    6
1.3.  Uzņēmuma funkcionēšana    6
2.  Produkcijas un pakalpojuma raksturojums    9
2.1.  Ēdieni    9
2.2.  Dzērieni    10
2.3.  Pakalpojumu raksturojums    11
3.  Mārketinga plāns    12
3.1.  Tirgus analīze    12
3.2.  Pircēji un mērķa tirgus    12
3.3.  Galvenie tirgus konkurenti    13
3.4.  Produkcijas realizācijas kanāli    14
3.5.  Cenu politika    14
3.6.  Reklāma    15
3.7.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi    15
4.  Risks un problēmas    16
5.  Finansu informācija    18
5.1.  Uzņēmuma dibināšanas izmaksas    18
5.2.  Naudas apgrozījums    19
Extract

3.4. Produkcijas realizācijas kanāli
Uzņēmums “fon Rekerekerī” izmantos šādus realizācijas kanālus:
• Vairumtirgotāji –“fon Rekerekerī” – pircējs
• Mazumtirgotājs (zemnieku saimniecības) –“fon Rekerekerī” – pircējs

3.5. Cenu politika
“Fon Rekerekerī” piedāvāto ēdienu cenas tiks veidotas ņemot vērā uzņēmuma izmaksas, konkurentu cenas un potenciālo klientu pirktspēju. Tiks ņemts vērā arī papildus faktors, tas ir, cenu psiholoģiskais faktors. Daudzi cilvēki cenu uzskata par sava veida kvalitātes rādītāju. Šo psiholoģisko reakciju var sekmīgi izmantot, nosakot augstākas cenas, piemēram, firmas ēdieniem.
Pamatā cenas tiks veidotas, ņemot vērā produktu vidējās izmaksas un pieskaitot uzcenojumu. Vidējais uzcenojums – 250% tai skaitā 21% pievienotās vērtības nodoklis. Tas nozīmē, ka vairumtirgotāja cenai tiks pievienots uzcenojums.

3.6. Reklāma
Lai sekmīgi uzsāktu uzņēmuma darbību un piesaistītu klientus, nepieciešams veikt reklāmas kampaņu. Tā kā uzņēmums ir jauns, tad visizdevīgāk ir izmantot informējošo reklāmu.
“Fon Rekerekerī” reklamēšanai tiks izmantoti vairāki līdzekļi:
• Plakāts šosejas malā (ar norādi uz “fon Rekerekerī” atrašanās vietu)
• Reklāma vietējā laikrakstā “Saldus zeme”.
• Reklāma “Latvijas Radio 2” (vairāk tendēta uz autobraucējiem).
• Facebookā un Instagramā - “fon Rekerekerī” mājaslapas izveide
Kopējiem reklāmas izdevumiem ir paredzēts sākumā atvēlēt 500 Eur.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,09 €
Work pack Nr. 1368516
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Fon Rekerekerī" biznesa plāns”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/873084

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register