Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:755934
 
Evaluation:
Published: 15.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējas vides analīze    5
1.1.  Kompānijas raksturojums, darbības īpatnības    5
1.2.  Produkcija    8
1.4.  Konkurentu analīze    16
1.5.  Pircēju grupu noteikšanas pazīmes    17
  Ļoti svarīgs faktors firmas darbībā ir tādu pircēju kā juridiskas personas saistīšana. No 2004.gada līdz 2008.gadam to daudzums palielinājas līdz 121 līgumam, no 150 līdz 271 līgumam. Dotā tendence, visticamāk, ir saistīta ar to, ka viss vairāk jaunu veikalu atveras Latvijā    19
1.6.  Pamatojums iziešanai starptautiskā tirgū    19
2.  SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējas vides izpēte    22
  Inflācija    27
  Kreditēšanas noteikumi    27
  Biznesa atveršanas nosacījumi un ienākšanas barjeri    27
3.  SIA "ILGEZEEM" SWOT analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotas literatūras saraksts    33
  1.pielikums    35
Extract

Ekonomikas globalizācijas attīstības apstākļos mārketinga pētījumu nozīme vēl vairāk palielinājās, jo tie mārketinga līmeni, kas ir derīgi vienā tirgū var būt absolūti nederīgi citos tirgos. Šajā gadījumā, ietaupot uz pētījumu rēķina, var ciest lielākus zaudējumus, kuri nesalīdzināmi pārsniegs minētos ietaupījumus.
Mārketinga pētījumi ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam, ja tas darbojas brīvā tirgū. Ir svarīgi apzināties un novērtēt mārketinga pētījumu svarīgumu tirgus konkurences apstākļos. Ignorēt mārketinga pētīšanu nozīmē ignorēt arī patērētāju vajadzības un vēlmes. Mārketinga pētījumi saista uzņēmumu ar patērētājiem.
Mārketinga pētījumi ir preču vai pakalpojumu ražošanas un noieta organizācijas izpētes kompleksa darbība, kura ir orijentēta uz konkrēto patērētāju vajadzību apmierināšanu.
Mārketinga pētījums paredz sistēmatisku informācijas vākšanu, apstrādi, analīzi un izplatīšanu, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas, izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes, pilnveidotu mārketinga procesu un pieņemtu mārketinga lēmumus.
Uzņēmuma lēmumu pieņemšanas efektivitāte mārketinga jomā atkarīga no informācijas apjoma un precizitātes. Savukārt nepieciešamo informāciju ļoti bieži varētu dabūt tikai pēc mārketinga pētīšanas.
Šī kursa darba mārketinga pētījuma objekts ir SIA "ILGEZEEM" un mērķis ir novērtēt tās iziešanas iespējas starptautiskā tirgū.
Mērķa sasniegšanai tika veikti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga iekšējo vidi;
Izpētīt SIA "ILGEZEEM" starptautiskā mārketinga ārējo vidi;
Veikt SIA "ILGEZEEM" SWOT analīzi;
Novērtēt, vai SIA "ILGEZEEM" būs izdevīga ieiešana jaunā starptautiskā tirgū.
Darba pirmajā daļā ir apskatīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšēja vide, t.i. kompānijas darbības īpatnības, raksturojums, produkcija, konkurenti, pircēji un piegādātāji.
Darba otrā daļa ir veltīta SIA "ILGEZEEM" mārketinga iekšējai videi. Kad starptautiskais tirgus ir izvēlēts, tad pētam šīs valsts demogrāfisko, ģeogrāfisko, politiski – tiesisko un ekonomisko vidi.
Trešajā daļā ir veikta SIA "ILGEZEEM" SWOT – analīze, ir veikta iekšējo stipro un vājo pušu novērtējums kā arī ārējo iespēju un draudu noteikšana.
Darba izstrādāšanas gaitā tika izmantota ar mārketingu saistīta mācību literatūra, atbilstošā temata publikācijas periodiskajos izdevumos un Internet tīklā. Papildus, kā svarīgs informācijas avots tika izmantoti dažādi lekciju konspekti.
Darba analīzē izmantotie dati ir laika periodā no 2004 – 2008 gadam.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register