Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:162215
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Stratēģijas analīzes teorētiskais bāze    4
  SIA „Info Būve” stratēģijas analīze    7
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Šī tēma man bija interesanta tāpēc, ka ar SIA „Info Būve” man ir bijusi diezgan liela saistība. Tādējādi man vieglāk bija veikt stratēģijas analīzi, jo esmu jau saskāries ar šī uzņēmuma darbību un informāciju iegūt bija visai viegli.
Referātu es sadalīju divās daļās: no sākuma stratēģija tiks aplūkota tīri teorētiski nepētot kādu konkrētu uzņēmumu, lai varētu saprast stratēģijas būtību, nozīmi un svarīgumu uzņēmumu attīstībā un peļņas gūšanā! Pēc tam stratēģija tiks aplūkota jau praktiski saistot ar SIA „Info Būve”.
Kopumā referāts nebija visai grūts, jo par uzņēmumu stratēģiju mums jau ir bijuši vairāki kursi pirms stratēģiskā menedžmenta, kas atviegloja informācijas uzņemšanu un pielietošanu. Līdz ar to arī liela daļa materiālu bija saglabājušies no iepriekšējām mācību programmām.Uzņēmumu stratēģijas teorētiskā bāze.

Mēs dzīvojam pārmaiņu laikmetā. Tas attiecas gan uz globālo konkurenci, gan arī uz ātri mainīgām tehnoloģijām kā, piemēram, informātika un biotehnoloģija. Ari politiskā situācija pēdējos desmit gados Eiropā ir ievērojami izmainījusies. Tirgū parādās agrāk nezināmas organizācijas un citas labi zināmas organizācijas pazūd vienkārši tāpēc, ka tās pieļauj kļūdas un laikā nereaģē uz ārējās vides izmaiņām.
Organizācijas sacenšas cita ar citu, lai iegūtu pircējus, bet ne visas organizācijas konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visas gūst panākumus šajā konkurences cīņā. Katra realizē savu stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmaiņām, kas varētu ietekmēt organizāciju eksistenci un darbību.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register