Mūsdienu lielās konkurences radīto apstākļu dēļ katrs uzņēmums ir spiests nemitīgi pielāgoties jauniem apstākļiem, tajā pašā laikā, saglabājot savu līdz šim attīstīto tēlu. Lai spētu konkurēt savā ’’lauciņā’’, ir jāturpina pilnveidoties. Ļoti nozīmīga konkurences cīņā ir katra uzņēmuma iekšējā vide, jo tas, kā šis uzņēmums spēs ieinteresēt klientu ir atkarīgs no vairākām būtiskām lietām, kuras ir katra uzņēmuma darbības pamatā- uzņēmējdarbības iekšējās vides faktoriem. No iekšējās vides faktoriem ir atkarīgs tas, kāds veidosies uzņēmuma publiskais tēls. Lai uzņēmuma publiskais tēls veidotos pozitīvs, uzņēmuma vadībai ir regulāri jāanalizē uzņēmuma iekšienē notiekošie procesi- iekšējās vides faktoru savstarpējā mijiedarbība.
Studiju darba autore ir izvēlējusies šādu tēmu tādēļ, ka vēlējās padziļināti izpētīt iekšējās vides nozīmīgumu uzņēmuma panākumu sasniegšanā. Islande hotel tika izvēlēta tādēļ, ka studiju darba autore tur guvusi vispozitīvāko prakses pieredzi.…