Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:754095
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kursa darbs „TIRGZINĪBĀS”    1
  SIA ’’Kafijas Pauze’’ īss apraksts    5
SIA „Kafijas pauze” mārketinga vides analīze    6
1.1.  Makrovides analīze    6
1.2.  Sabiedriskās ēdināšanas nozares analīze    11
2.  Mikrovides analīze    13
2.1.  Konkurenti    13
2.1.1.  General Electric modelis    13
2.1.2.  Tiešās un netiešas konkurences analīze    16
2.2.  Klienti    20
2.3.  Piegādātāji    23
2.4.  Portera piecu spēku modelis    24
3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    26
4.  SVID analīze    26
II  Mārketinga mērķi, stratēģijas un programma    28
5.  Segmentēšana    28
5.1.  Mērķtirgus un pozicionēšana    29
5.2.  SIA „Kafijas pauze” klientu apmierinātības statistika    30
5.3.  SIA „Kafijas pauze” „Veiksmes atslēga”    32
5.4.  Klientu rīcības modelis    34
5.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    35
5.6.  Mārketinga komplekss , tā elementi    35
  Secinājumi un priekšlikumi    38
Extract

2007. gada 31. maijā tika dibināts jauns uzņēmums sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA)’’ Kafijas Pauze’’, kurš atvēra kafejnīcu ’’ Kafijas Pauze’’, turpmāk daudzviet tekstā KP. Kafejnīca atrodas Rīgā Kronvalda parkā. Ģeogrāfiskā vieta ir ļoti pateicīga tieši infrastruktūras intensitātes, darba vietu daudzuma, kā arī dažādu sabiedrisko iestāžu dēļ. Kafejnīcas ēka tika celta no pašiem pamatiem un tā neatrodas kāda cita īpašnieka ēkā. Tas šai kafejnīcai dod individuāla izskata un ideju garantiju. KP telpas ir izvietotas 2 stāvos. Pirmais kafejnīcas stāvs ir paredzēts klientiem, kas vēlās dzerot kafiju un baudot piedāvātos saldumus sēdēt pie galdiņiem, piemēram, risinot ar darbu saistītas pārrunas vai vienkārši sarunājoties, tai pašā laikā labi atpūšoties, bet otrais stāvs ir paredzēt mazliet neformālākas atmosfēras baudītājiem, jauniešiem un svinīgi noskaņotiem klientiem. Otrajā stāvā ir iespējams noīrēt arī telpas dažādiem privātiem pasākumiem, pirms tam jau laicīgi izdarot rezervāciju.
Lai klienti varētu justies īpaši un ļoti gaidīti ir radītas dažādu tipu klientu kartes ar dažādām privilēģijām un bonusiem.
Produkcijas iepirkumos, KP izvēlas tikai pārbaudītas kvalitātes nodrošinātājus, kuri jau vairākus gadus pārliecina par svaigu un kvalitatīvu produktu ražošanu.
Gadījumā, ja tiks iekarota klientu uzticība un radīsies pieprasījums pēc jaunām kafejnīcām, KP sāks risināt jautājumus par citu kafejnīcu atvēršanu gan Rīgā, gan iespējams, ārpus tās.

Makroekonomika (burtiski "lielā ekonomika") ir ekonomikas zinātnes nozare, kas pēta ekonomiku kopumā. Tās priekšmets ir apkopojoši tautsaimniecību raksturojoši rādītāji un to izmaiņas, atšķirībā no mikroekonomikas, kas nodarbojas ar atsevišķu tautsaimniecības sektoru vai pat indivīdu un uzņēmumu darbības pētīšanu. Pie svarīgākajiem makroekonomiskajiem rādītājiem parasti pieskaita iekšzemes kopproduktu, nacionālo kopproduktu, inflāciju, bezdarba līmeni, valsts budžeta deficītu, eksportu, importu, u.c.
Makroekonomika ir svarīga valsts ekonomiskās un sociālās politikas izstrādāšanā un īstenošanā, jo katra valdība, kā arī politiskās partijas kas to veido, ir atbildīga gan par valsts ekonomisko izaugsmi, gan arī par iedzīvotāju dzīves līmeni. Vēsturiski tieši ekonomiskās politikas trūkums 20.gs. trīsdesmitajos gados un ar to saistītā Lielā depresija, kas sāpīgi skāra praktiski visas tā laika ekonomiski attīstītās valstis, noveda pie atziņas par makroekonomiskās teorijas nepieciešamību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register