Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:663176
 
Evaluation:
Published: 26.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Praktiska sadaļa    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības vispārīgais raksturojums Latvijā    5
1.1.2.  Fasētā ūdens tirgus    10
1.1.3.  SIA ĶEKAVAS AVOTS raksturojums    11
1.1.4.  Uzņēmuma darbības efektivitāti raksturojošie rādītāji    12
1.1.5.  SVID    16
1.2.  Teorētiskā sadaļa    21
2.  Projekta daļa    24
2.1.  Korporatīvā līmeņa stratēģija    25
2.2.  Biznesa līmeņa stratēģijas    26
2.2.1.  Diferencēšanas stratēģija    26
2.2.2.  Rezultāts    27
2.3.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas    28
2.4.  Piedāvātais risinājums    30
2.4.1.  Jauns Produkts    30
2.4.2.  Atteikšana no kvasa ražošanas    34
  Secinājumi    36
  Bibliogrāfiskais saraksts    37
Extract

Mūsdienu globālā ekonomika vairs nav nemainīgs un paredzams veidojums, tā ir ļoti dinamiska vide, ko raksturo liels skaits pārmaiņu. Daudzās pārmaiņas izvirza citas prasības un nosacījumus uzņēmumam un tā darbībai, jo uzņēmumam ir nepārtraukti jāpielāgojas mainīgajai situācijai. Lai sekmīgi konkurēt uzņēmumam ir jābūt ar kaut ko pārākam par citiem tirgus dalībniekiem. Pārākums pār konkurentiem jeb priekšrocība, kuras dēļ pircēji izvēlas dotā uzņēmuma produkciju, nodrošina uzņēmuma izdzīvošanu un attīstību. Konkurētspējīgā priekšrocība mūsdienās ir katra uzņēmuma vadīšanas centrālais jautājums.
Pētījuma objekts ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību "ĶEKAVAS AVOTS". Uzņēmums atrodas Ķekavas nov., Ķekavas pag., Jaunsilī. Dibināts devītajā februārī 2007 gadā. Pieder pie mazajiem uzņēmumiem, strādnieku skaits ir 22 personas, neto apgrozījums 1120000 Ls.
Studiju darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma darbību, atrast vājās puses vai draudus un izstrādāt priekšlikumus, lai paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju, kopējās darbības efektu, daļēji samazināt vājās puses un draudus.
Studiju darba uzdevumi ir izanalizēt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, finanšu rādītājus, izvēlēt piemērotāku stratēģiju un realizēt trijos līmeņos, ka arī izstrādāt projektu, kas paaugstina uzņēmuma konkurētspēju un peļņu.
Darbā tiek izmantotas divas pētījumu metodes, vispār teorētiskā un datu apstrādes statistiskā metode. SVID - ārējo un iekšējo vidi analīze, kas dot iespēju noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, pastāvošās iespējas un draudus ārējā vidē, kā arī tā konkurētspēju. M. Portera vērtību ķēdes modelis – vispusīgāk un dziļāk analizē uzņēmuma darbības un vērtības veidošanās procesu. M. Portera piecu spēku modelis – izvērtē konkurences vidi.
Informācijas avoti ir interneta resursi (dati, atskaites, raksti, mājas lapas, grāmatas) un grāmatas.
Studiju darba izstrādāšanas ierobežojumi ir saistīti ar datu nepietiekamību, jo daļa no informācijas nav publicēta vai ir par maksu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register