Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640914
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga kompleksa elementi    4
1.1  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    4
2.  SIA „Latvija Statoil” mārketinga kompleksa raksturojums    7
2.1  SIA „Latvija Statoil” uzņēmuma vēsture    7
2.2  Uzņēmuma preču un pakalpojumu grupu raksturojums    9
2.3  Cenu veidošana SIA „Latvija Statoil”    12
2.4  Sadale SIA „Latvija Statoil”    13
2.5  Cilvēka faktors (darbinieks) SIA „Latvija Statoil”    14
2.6  Virzīšana tirgū    14
  Secinājumi    19
Extract

Mārketinga komplekss, pēc autoru domām, ir svarīgākā mārketinga sastāvdaļa.
Apskatot mārketinga kompleksu, var teikt, ka tas nemitīgi attīstās, pie attīstīšanas var pieskaitīt to, ka tagad kompleksam, daudzi mārketinga speciālisti sāk pievienot arvien jaunus elementus. Katrām uzņēmumam ir nepieciešams pētīt visus mārketinga kompleksa elementus, lai varētu labāk attīstīt savu uzņēmumu un pārvarēt konkurentus.
SIA „Latvija Statoil” ir cieši saaugusi ar reklāmu un mārketingu, apzinājusies tās lielo spēku un veiksmīgi ar to strādā. Uzņēmums ir Latvijā lielākais degvielas mazumtirgotājs, kas piedāvā augstākās kvalitātes degvielu un servisa pakalpojumus, un ir līderis ātro uzkodu, karsto dzērienu un ērtas iepirkšanās veikalu segmentā.
Uzņēmums pēdējos gados ir sasniedzis savus straujākos izaugsmes rādītājus pastāvēšanas vēsturē. Par pamatu tam ir daudz dažādu iemeslu, bet viens no būtiskākajiem ir reklāma. Uzņēmums izmanto šo instrumentu, lai veiksmīgi sasniegtu izvirzītos mērķus.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir apmierināt klientu prasības, sniedzot viņiem augstākās kvalitātes preces un pakalpojumus, atrodoties īstajā laikā un vietā. Bet, lai to panāktu, būtiska ir Statoil komanda – drosmīga, atklāta, iejūtīga un izdarīga.
Darbā tiek izanalizēti tādi elementi ka produkts, vieta, virzīšana tirgū, pakalpojumu sniegšanas process un fiziskā klātbūtne. Kā arī izpētē lielāka uzmanība ir pievērsta cenas veidošanas un cilvēka faktoram.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register