Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:636963
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  "Latvijas mobilā telefona" īss darbības apskats    4
2.nodaļa.  "LMT" piedāvātie pakalpojumi    8
3.nodaļa.  Kādēļ cilvēki izvēlas "LMT"    12
4.nodaļa.  Mārketing darbības koncepcijas "Latvijas mobilā telefona" darbībā    14
4.1.  Produkcijas, preču un ražošanas koncepcijas    14
4.2.  Pircēja koncepcija    16
4.3.  Elektroniskā mārketinga koncepcija    17
5.nodaļa.  Tirgus segmentācija    19
6.nodaļa.  Latvijas mobilā telefona SVID analīze    23
  Secinājumi    25
  Literatūras saraksts    26
  Pielikumi    27
Extract

Tirgus ir vieta, kur notiek preču apmaiņa pret citām precēm vai naudu. Ja kaut ko ražo vai sniedz pakalpojumus, būtu jāzina kā labāk savu ražojumu tirgū piedāvāt. Kā nodrošināt tā arvien lielākus pārdošanas apjomus. Kā rīkoties apgūstot jaunus tirgus; vai ko darīt, ja sāncensis atņem jau iekaroto tirgus daļu. Un vispār, tāpēc, lai dzīve visiem uzņēmējiem būtu interesantāka, ir radīts mārketings. Pastāv vesela mārketinga sistēma, kura strādā uz visdažādāko patērētāju grupu vajadzību apmierināšanu, kura notiek radot jaunas un piedāvājot esošās preces vai pakalpojumus.[3]
Savā kursa darbā esmu apskatījusi "Latvijas mobilā telefona" (turpmāk "LMT") paveikto, kā arī mārketinga pasākumus, lai piesaistītu arvien vairāk klientu. Katra uzņēmuma uzdevums ir gūt lielāku peļņu, tādēļ ir svarīgi visi pasākumi un akcijas, kas tiek rīkotas, lai firmu pamanītu tirgū. Tā kā Latvijā ir tikai divi mobilie operatori, tad ir diezgan viegli ievērot tos pasākumus, kas tiek rīkoti un salīdzināt, kuram šoreiz ir izdevies labāk.
Mans darba mērķis bija iepazīties ar teoriju, kas attiecas uz mārketingu un pielietot to analizējot "LMT" darbību.
1.nodaļa - tiek aplūkota LMT vēsture, kā arī veiktie pasākumi, akcijas un ieviestie jaunie produkti firmas pastāvēšanas vēsturē.
2.nodaļa - analizēts, kādi pakalpojumi tiek piedāvāti, pieslēguma veidi tiek paskaidroti tuvāk;
3.nodaļa - kādēļ cilvēki izvēlās LMT paklapojumus
4.nodaļa - koncepciju lakonisks apraksts un kā tās tiek pielietotas firmas darbībā.
5.nodaļa - tirgus segmentācija un izpēte.
6.nodaļa - SVID analīze kompānijas darbībā.
Darbā ir pieci attēli un viena tabula, kā arī seši pielikumi, kur var apskatīt cenas un pakalpojumus gan LMT, gan Tele2.
Latvijas Mobilais Telefons SIA ir lielākais GSM mobilo sakaru šūnveida tīklu operators Latvijā. Uzņēmums izveidots 1992. gadā un ir pirmais mobilo sakaru operators valstī.
2002. gada decembra beigās mobilo sakaru tīkls pārklāja 96,53% valsts teritorijas, nodrošinot mobilo sakaru iespējas 96,35% Latvijas iedzīvotāju.
LMT ir noslēgti viesabonēšanas līgumi ar vairāk nekā 280 operatoriem visā pasaulē. Tas ļauj LMT abonentiem lietot savus tālruņus ne tikai gandrīz visās Eiropas valstīs, bet arī pārējos kontinentos.
Uzņēmums tikai sniedz sakaru pakalpojumus un pašus tālruņa aparātus netirgo, tomēr dara arī visu iespējamo, lai klientu rīcībā nonāktu tikai kvalitatīva sakaru tehnika. Rīgā un citās pilsētās aparātus un papildaprīkojumu pārdod oficiālās izplatītājfirmas, kam ar LMT noslēgti līgumi par kvalitātes garantijām un abonentu apkalpošanu. LMT kopā ar saviem izplatītājiem veido vienotu pilna servisa tīklu mobilo sakaru lietotājiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register