Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253301
 
Evaluation:
Published: 24.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    6
1.1.  Analīzes praktiskā daļa    6
1.1.1.  Uzņēmuma raksturojums    6
1.1.2.  Nozares raksturojums    10
1.2.  Analīzes teorētiskā daļa    16
1.2.1.  Motivācijas būtība    16
1.2.2.  Mūsdienu motivēšanas teorijas    17
1.2.2.1.  Satura motivēšanas teorijas    17
1.2.2.2.  Norises motivēšanas teorijas    21
1.2.2.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    22
2.  Projektu daļa    25
  Secinājumi    34
  Bibliogrāfiskais saraksts    36
Extract

Lai iegūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu, nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu. Tā ietekmē darbinieki gūst gandarījumu par darbu un nemainīs darba vietu, līdz ar to ietaupās uzņēmuma līdzekļi, kas būtu nepieciešami jaunu darbinieku meklēšanai. Darba procesā vadītājam liela uzmanība ir jāpievērš darbinieku motivēšanai. Pastāv daudzas motivēšanas teorijas (piemēram, A.Maslova vajadzību hierarhija, F.Hercberga divfaktoru teorija, gaidu motivēšanas teorija u.c.), bet ir jāmāk izvēlēties īstā, jo katrs cilvēks ir individuāls un katram ir individuāla motivācija. Kā teica Aristotelis “Katram cilvēkam ir sava vērtību sistēma un to nevar mainīt ar vienu rokas vēzienu.” Tādēļ vadītājam ir jāpazīst savi darbinieki, lai varētu izvēlēties pareizo metodi. Kādam būs nepieciešams labs vārds, kādam rokasspiediens, bet vēl kādam jāpalielina alga.
Motivēšanas teorija apskata motivēšanas procesu. Šī teorija skaidro, kāpēc darbinieki darbā uzvedas tieši tā, kā viņi uzvedas, un kāda ir viņu motivācija. Motivēšanas teorija arī skaidro, ko organizācijām vajadzētu darīt, lai pamudinātu darbiniekus pielikt visus viņu spēkus, spējas un zināšanas, lai sekmētu organizācijas mērķu sasniegšanu un tāpat arī pašu darbinieku vajadzību apmierināšanu.
Personāla motivēšanas sistēmas efektivitāte būtiski ietekmē uzņēmuma darbības rādītājus. Motivēti darbinieki, profesionāli strādājot, spēj veicināt esošo klientu apmierinātību, piesaistīt jaunus klientus, un līdz ar to pieaug gan uzņēmums apgrozījums, gan peļņa. Savukārt demotivēti darbinieki nenodrošina kvalitatīvu darba izpildi un pasliktinās arī uzņēmuma finansiālie rādītāji. Tādēļ darbinieku motivēšanas sistēmas izveidošana un novērtēšana ir viena no svarīgākajām funkcijām.
Šajā studiju darbā tiks apskatīta un izvērtēta motivēšanas sistēma uzņēmumā „Latvijas tirgotāju kooperācijas AIBE” SIA . Kaut arī uzņēmuma produktīvs darbs ir atkarīgs gan no materiālajiem, gan no finanšu resursiem un informācijas pieejamības un aprites, tomēr cilvēku resursi ir visa iepriekš minētā svarīgākais faktors, kas veic intelektuālo darbu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1246121
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register