Kas ir zīmols? Saskaņā ar Amerikas Mārketinga asociācijas (AMA) datiem zīmols ir "nosaukums, termins, zīme, simbols vai dizains vai to kombinācija, kas paredzēta viena pārdevēja vai pārdevēju grupas preču un pakalpojumu identificēšanai un atšķiršanai no konkurentu precēm un pakalpojumiem". Tehniski runājot, ja tirgotājs rada jaunu nosaukumu, logotipu vai simbolu jaunam produktam, tad viņš vai viņa ir radījis zīmolu.
Efektīvs zīmols var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt jaunus klientus un palielināt pašreizējo klientu apmierinātību. Zīmola analīze ir process, ko varat izmantot, lai palīdzētu pārskatīt un pilnveidot uzņēmuma pašreizējo zīmolu un zīmola stratēģiju. Izmantojot analīzes procesu, uzņēmums var izveidot efektīvāku zīmolu savam uzņēmumam vai klientam. …