Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:567375
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Kas ir zīmols? Saskaņā ar Amerikas Mārketinga asociācijas (AMA) datiem zīmols ir "nosaukums, termins, zīme, simbols vai dizains vai to kombinācija, kas paredzēta viena pārdevēja vai pārdevēju grupas preču un pakalpojumu identificēšanai un atšķiršanai no konkurentu precēm un pakalpojumiem". Tehniski runājot, ja tirgotājs rada jaunu nosaukumu, logotipu vai simbolu jaunam produktam, tad viņš vai viņa ir radījis zīmolu.
Efektīvs zīmols var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt jaunus klientus un palielināt pašreizējo klientu apmierinātību. Zīmola analīze ir process, ko varat izmantot, lai palīdzētu pārskatīt un pilnveidot uzņēmuma pašreizējo zīmolu un zīmola stratēģiju. Izmantojot analīzes procesu, uzņēmums var izveidot efektīvāku zīmolu savam uzņēmumam vai klientam. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register