-
SIA "Madara Cosmetics" analīze
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | DARBA PAMATDAĻA | 5 |
1.1. | Teorija par izmantotajām pētījuma metodēm | 5 |
1.1.2. | Kvantitatīvās pētījumu metodes | 5 |
1.1.2.1. | Anketēšana | 6 |
1.1.2.2. | Skala (mērinstruments) | 7 |
1.2. | SIA MADARA Cosmetics īss apraksts | 9 |
1.3. | Anketēšanas rezultāti | 12 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 20 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 22 |
Mūsdienu konkurences apstākļos, uzņēmumiem ir jācenšas piedāvāt patērētājiem tādu preci, kura tiem ir nepieciešama un viņi būtu gatavi to iegādāties. Tā kā konkurence ir ļoti sīva, tad katram uzņēmumam ir jāspēj piedāvāt vislabāko variantu. Lai uzzinātu, kādas ir patērētāju vajadzības un vēlmes, jāveic mārketinga pētījums.
Referāta mērķis ir izstrādāt anketu un veikt aptauju, ar kuras palīdzību tiek noskaidrots, kas būtu jāuzlabo SIA Madara Cosmetics darbībā, lai patērētāji vienmēr vēlētos iegādāties šīs firmas produktus. SIA Madara Cosmetics ir Latvijas uzņēmums, kurš nodarbojas ar ekokosmētikas ražošanu un tirdzniecību. SIA Madara Cosmetics produktu izejvielas ir no Baltijas valstīm, tāpēc īpaši piemērotas šajā reģionā dzīvojošām sievietēm.
Mūsdienās, lai samazinātu nelabvēlīgo ietekmi uz veselību, arvien vairāk patērētāju cenšas izvēlēties tādus ražotājus, kas apgalvo, ka viņi pamatā strādā ar dabiskām izejvielām un maksimāli izvairās no nevēlamu ķīmisko sastāvdaļu izmantošanas. Sievietes aizvien vairāk sāk domāt par to, kādu kosmētiku viņas lieto, no kā tā sastāv, vai tur ir dabiskas izejvielas un kur tā ražota.
Referātā tiek analizēti SIA Madara Cosmetics produkti, respondentu viedoklis par tiem.
Referāta darba uzdevumi ir:
Izstrādāt aptaujas anketu
Veikt SIA Madara Cosmetics analīzi, atklājot nepilnības. Jānoskaidro viedoklis par kosmētiskajiem līdzekļiem kopumā, kādi faktori ietekmē patērētājus iegādāties kosmētiskos līdzekļus. Kādi faktori ir izšķirošie iegādājoties produktus. Vai patērētājiem ir pietiekoša informācija par SIA Madara Cosmetics produktiem
Izstrādāt priekšlikumus, kas uzlabotu pieprasījumu pēc SIA Madara Cosmetics produktiem
Referātā tiek izmantota anketēšanas metode, lai uzzinātu respondentu viedokli. Anketēšana tiek veikta 10 respondentiem ar interneta starpniecību.
Kā literatūras avoti pārsvarā tiek izmantoti interneta resursi, jo tajos atrodama pati jaunākā informācija. …
Kursa darbs tiek izstrādāts priekšmetā tirgzinību pētījumi, rtu. Darbā tiek analizēts SIA Madara Cosmetics uzņēmums, kurš nodarbojas ar ekokoesmētikas ražošanu un tirdzniecību. Analīze tiek veikta, izmantojot pētījumu metodes. Kursa darba mērķis ir izstrādāt anketu un veikt aptauju, ar kuras palīdzību tiek noskaidrots, kas būtu jāuzlabo SIA Madara Cosmetics darbībā, lai patērētāji vienmēr vēlētos iegādāties šīs firmas produktus. SIA Madara Cosmetics ir Latvijas uzņēmums, kurš nodarbojas ar ekokosmētikas ražošanu un tirdzniecību. SIA Madara Cosmetics produktu izejvielas ir no Baltijas valstīm, tāpēc īpaši piemērotas šajā reģionā dzīvojošām sievietēm. Mūsdienās, lai samazinātu nelabvēlīgo ietekmi uz veselību, arvien vairāk patērētāju cenšas izvēlēties tādus ražotājus, kas apgalvo, ka viņi pamatā strādā ar dabiskām izejvielām un maksimāli izvairās no nevēlamu ķīmisko sastāvdaļu izmantošanas. Sievietes aizvien vairāk sāk domāt par to, kādu kosmētiku viņas lieto, no kā tā sastāv, vai tur ir dabiskas izejvielas un kur tā ražota. Kursa darbā tiek analizēti SIA Madara Cosmetics produkti, respondentu viedoklis par tiem. Kursa darba uzdevumi ir: •Izstrādāt aptaujas anketu •Veikt SIA Madara Cosmetics analīzi, atklājot nepilnības. Jānoskaidro viedoklis par kosmētiskajiem līdzekļiem kopumā, kādi faktori ietekmē patērētājus iegādāties kosmētiskos līdzekļus. Kādi faktori ir izšķirošie iegādājoties produktus. Vai patērētājiem ir pietiekoša informācija par SIA Madara Cosmetics produktiem •Izstrādāt priekšlikumus, kas uzlabotu pieprasījumu pēc SIA Madara Cosmetics produktiem
- SIA "Bona Taxi" klientu apkalpošana
- SIA "Madara Cosmetics" analīze
-
Uzņēmuma "Priedes" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers19 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Bona Taxi" klientu apkalpošana
Research Papers for university8
-
Uzņēmuma "Priedes" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university19
-
Personāla atlase
Research Papers for university120
-
Uzņēmuma stratēģiskais plāns
Research Papers for university10
-
Senais un eksotiskais Ziemeļvidzemē
Research Papers for university13