Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,76 (17%)
Discounted price*:
3,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:663397
Author:
Evaluation:
Published: 07.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2009.g. - 2011.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Uzņēmuma kapitāls    4
1.1.  Kapitāla finansēšana    4
1.3.  Kapitāla apjoma un struktūras rādītāji    7
1.4.  Kapitāla cenas rādītājs WACC un EVA    10
2.  SIA „Madara Cosmetics”    12
3.  Kapitāla apjoma un struktūras analīze    13
3.1.  Saistību analīze    13
3.2.  Finansiālās rentabilitātes rādītāji    14
3.3.  Seguma rādītāji    15
4.  WACC un EVA analīze    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    18
  Pielikumi    19
Extract

Tā kā EVA parāda uzņēma peļņu pēc tam, kad ir samaksāts par izmantoto kapitālu (skat. 4.2.tabulu), var secināt, ka uzņēmums ir veiksmīgs un akcionāriem saistošs. Lai arī, salīdzinot 2009.gada rādītāju ar 2010. gada rādītāju, koriģētā operatīvā peļņa pēc nodokļiem ir nedaudz samazinājusies, 2011.gada beigās ir vērojams pieaugums. Koriģētā operatīvā peļņa pēc nodokļiem pieauga no 735,83 līdz 1023,32. Var secināt, ka uzņēmumam ir ekonomiskā vērtība un uzņēmuma korporatīvā stratēģija pēdējos trīs gados īstenojas, jo EVA>0.

Secinājumi un priekšlikumi
1. SIA „MÀDARA Cosmetics” ir finansiāli stabils, ar stabilu uzņēmuma finanšu struktūru uzņēmums.
2. SIA „MÀDARA Cosmetics” ir finansiāli neatkarīga no kreditoriem.
3. Uzņēmums galvenokārt tiek finansēts no pašu kapitāla.
4. SIA „MÀDARA Cosmetics” minimālā atdeve no darbības, lai investoriem spētu samaksāt par resursu izmantošanu 2011.gada beigās bija 20%.
5. Uzņēmums no 2009. līdz 2011.gadam darbojās ar ekonomisko pievienoto vērtību (EVA), kas nozīmē, ka uzņēmums veiksmīgi īsteno korporatīvo stratēģiju.
6. Pēc maksājamo procentu seguma koeficienta var secināt, ka, uzņēmums neizmanto iespējas attīstīties uz kredītu rēķina, kas būtu lētāk, kā pašu kapitāla izmantošana.

• Uzņēmumam savai attīstībai vajadzētu izmantot plašāk aizņemto kapitālu, jo uzņēmumam šāda iespēja ir, bet tiek finansēts no pašu kapitāla, kas ir dārgāks nekā aizņemtais kapitāls.
• Uzņēmums varētu samazināt pašu kapitāla īpatsvaru un palielināt aizņemtā kapitāla apjomu, tādā veidā samazinot kapitāla cenu un palielinot uzņēmuma vērtību.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Màdara Cosmetics" kapitāla struktūras un cenas analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/663397

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register