-
SIA „Objektīvs” mārketinga analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
Vēlmes un vajadzības | 4 | |
Pieprasījums | 5 | |
Mārketinga koncepcijas | 5 | |
Mārketinga ārēja un iekšējā vide | 6 | |
Pašreizējās situācijas analīze un iespējamās stratēģijas | 7 | |
Mērķtirgus sasniegšana | 8 | |
Produkts un tā iespējamās klasifikācijas | 9 | |
Cena, tās stratēģijas izvēle un galīgā cena | 9 | |
Mārketinga komunikācijas | 10 | |
Produkta sadale un mārketinga sadales kanāli | 11 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 12 |
Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču tā vietā visbiežāk tiek lietots latviskots termins- tirgzinības, bet pat vispilnīgākais tulkojums neatspoguļo mārketinga būtību un jēdzienu pilnībā, jo ar katru gadu tas kļūst arvien plašāks un sarežģītāks.
Un tomēr parasti mārketinga terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To var noprast, jo par jaunumiem tirgū mūs patstāvīgi informē reklāmas masu medijos. Vārdu sakot ikviens cenšas kaut ko pārdot un vēlas to izdarīt pēc iespējas veiksmīgāk. Līdz ar to produkta pārdošana ir tik vien kā mārketinga aisberga virsotne, taču pastāv arī pats aisbergs. Un tas savukārt nozīmē, ka pirms produkta pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka vēlamā cena precei, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu.
Uzņēmums, kuram tiek veikta mārketinga analīze, SIA „Objektīvs” nodarbojas ar foto, kopēšanas, printēšanas pakalpojumu sniegšanu, kā arī foto un biroja tehnikas tirdzniecību un servisa pakalpojumus saistībā ar pašu realizēto produkciju un tās garantiju. Firma ir dibināta 2000. gada maijā. Kompānija kā sākotnējo uzņēmuma mērķi izvirzīja jebkura pircēja pieprasījuma apmierināšanu, kas veicinātu uzņēmuma attīstību un paplašināšanos. Ar šādu mērķi firma strauji attīstījās un neilgā laika posmā jau bija izveidojies plašs patstāvīgo klientu klāsts.…
Mārketings ir internacionāls jēdziens, taču tā vietā visbiežāk tiek lietots latviskots termins- tirgzinības, bet pat vispilnīgākais tulkojums neatspoguļo mārketinga būtību un jēdzienu pilnībā, jo ar katru gadu tas kļūst arvien plašāks un sarežģītāks. Un tomēr parasti mārketinga terminu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu. To var noprast, jo par jaunumiem tirgū mūs patstāvīgi informē reklāmas masu medijos. Vārdu sakot ikviens cenšas kaut ko pārdot un vēlas to izdarīt pēc iespējas veiksmīgāk. Līdz ar to produkta pārdošana ir tik vien kā mārketinga aisberga virsotne, taču pastāv arī pats aisbergs. Un tas savukārt nozīmē, ka pirms produkta pārdošanas ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, jānosaka vēlamā cena precei, jāizvēlas optimālais sadales kanāls un pārdošanas izvietojums un tikai tad ar dažādiem reklāmas paņēmieniem var sākt virzīt preci uz konkrētu mērķtirgu.
- Kā uzsākt savu biznesu?
- SIA „Objektīvs” mārketinga analīze
- Tūrisma attīstība Latvijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā
Research Papers for secondary school6
-
SIA "Triāls" darbības analīze
Research Papers for secondary school28
-
Uzņēmuma ”Elstern” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for secondary school22
Evaluated! -
Nokia 3200 analīze no mārketinga viedokļa
Research Papers for secondary school3
-
Mārketinga plāns SIA “Agris”
Research Papers for secondary school17