Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812641
 
Evaluation:
Published: 07.05.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBA VĒSTURES GAITĀ    5
2.  SIA “TRIĀLS” MĒRĶI    7
2.1.  MĒRĶU IZTIRZĀJUMS    8
2.1.1.  SIA “Triāls” stratēģisko mērķu iedalījums (termiņam – 5 gadi)    8
2.1.2.  Taktiskie mērķi (tuvākie 3 gadi)    8
2.1.3.  Operatīvie mērķi (termiņš 1 gads)    8
2.1.4.  Ilgtermiņa stratēģiskie mērķi    8
2.1.5.  Īstermiņa stratēģiskie mērķi    9
3.  SIA “TRIĀLS”PRODUKCIJA    9
4.  PRODUKCIJAS REALIZĀCIJA    11
5.  TIRGUS VIDE    12
6.  UZŅĒMUMA VIDE    14
6.1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE    14
6.1.1.  SIA “Triāls” ārējās vides iespējas    14
6.1.2.  Ārējās vides draudi    14
6.2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE    15
6.2.1.  SIA “Triāls” iekšējās vides stiprās puses    15
6.2.2.  Uzņēmuma iekšējās vides vājās puses    15
6.3.  SVID (SWOT) ANALĪZE    15
6.4.  SIA “TRIĀLS” IESPĒJU UN DRAUDU ANALĪZE    16
7.  TIRGUS IZPĒTE    17
7.1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    19
7.2.  PORTFOLIO ANALĪZE    19
7.3.  REKLĀMAS IESPĒJAS LATVIJĀ    20
7.3.1.  Reklāmas izveides pamatprincipi    20
7.3.2.  Ilustrācija    22
7.3.3.  Reklāma uz transporta    22
7.3.4.  Televīzijas reklāma    22
7.3.5.  Izstādes    23
7.3.6.  Devīze    23
7.4.  PIRKŠANA    24
7.5.  PRODUKCIJAS IESAIŅOJUMS    25
8.  KONKURENTI    27
8.1.  A/S RĪGAS MIESNIEKS    28
8.2.  A/S RUKS    30
8.3.  Z/S LANKALNI    31
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
Extract

Izpētīt SIA “Triāls” darbību mani mudināja vienkārša patērētāja interese par veiksmīgu uzņēmumu. Pati pārsvarā pērku gaļas produkciju no šī uzņēmuma piedāvātā plašā sortimenta, kurš ir plašs un ar pieņemamām cenām.
Lai gan no paša uzņēmuma nesaņēmu atbalstu informācijas ieguvē, centos saviem spēkiem un iespējām atbilstoši analizēt SIA “Triāls” darbību.
Darbā aplūkoju uzņēmuma izveide gaitu, darbības stiprās un vājās puses, konkurentus Latvijas reģionos/
SIA Triāls mērķis ir piedāvāt klientiem kvalitatīvu un augstvērtīgu produktu. Uzņēmums tiecas pēc tā, lai gaļas patērētājs atpazītu produktus, atgrieztos pie tiem vēl un vēl, un nešaubīgi zinātu ieteikt arī citiem, kurš ir tas vienmēr garšīgais produkts.
Labākais uzņēmuma kvalitātes rādītājs ir tā pastāvīgā izaugsme no nelielas ražotnes līdz vienam no lielākajiem gaļas pārstrādes uzņēmumiem valstī, kas spējis iegūt plašu klientu loku visā Latvijā un sadarbības partnerus Eiropas valstīs

Darbā izmantoju dažādas metodes: indukcijas, dedukcijas, analīzes, grafiskās, mārketinga u.c., lai optimālāk atainotu pētniecisko gaitu.
“Uzņēmuma vēsture aizsākās 1993. gadā, kad Ludvigs Tribockis (dzimis 1961. gada decembrī Ogrē, izglītība – pārtikas tehnologs) Ogrē izveido nelielu ražotni, kurā tiek uzsākta un joprojām notiek kulinārijas izstrādājumu kā arī pelmeņu ražošana.
Neilgi pēc darbības uzsākšanas uzņēmums iegādājas bijušo Patērētāju savienības gaļas pārstrādes cehu Ogres rajonā Lielvārdē, kas uz vairākiem gadiem kļūst par galveno "Triāls" ražotni.
1993. – 1998. gadā uzņēmuma darbībā galvenā uzmanība tiek veltīta jaunu produkcijas veidu ražošanas uzsākšanai, kuri īsā laikā kļūst populāri visos veikalos un tirdzniecības vietās

Tā kā uzņēmuma produkcija gūst arvien lielāku pircēju atsaucību, tiek meklētas jaunas iespējas darbības paplašināšanai un tādas tiek atrastas Valmierā. Rezultātā uzņēmums, īrējot telpas un iekārtas, sāk saimniecisko darbību arī Valmieras gaļas kombinātā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register