Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:525974
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  KONKURĒTSPĒJAS VEIDOŠANĀS ASPEKTI GULBENES RAJONA KRAVU PĀRVADĀJUMU TIRGU    6
1.1.  Konkurētspējas jēdziens un būtība    6
1.2.  Konkurētspējas atšķirīgās prasmes    8
2.  VISPĀRĒJA INFORMĀCIJA PAR SIA “PĀRVADĀJUMI”    13
2.1.  Darbinieki un organizācijas struktūra    14
2.2.  Finanšu rādītāji    17
  SIA ”PĀRVADĀJUMI” KONKURENTU RAKSTUROJUMS UN KONKURĒTSPĒJAS SALĪDZINĀJUMS    18
3.1.  Konkurentu raksturojums    18
3.2.  Konkurētspējas salīdzinājums    19
3.2.1.  Nozares izvērtējuma M.Portera piecu spēku modelis    20
3.2.2.  Uzņēmumu konkurētspējas analīze pēc Ž.Ž.Lambēna modeļa    23
4.  SIA ”PĀRVADĀJUMI” KONKURĒTSPĒJAS PAAUGSTINĀŠANAS PASĀKUMI    26
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    31
Extract

Pasaules tirgū konkurence arvien saasinās, noris konkurences konsolidācija vai, citiem vārdiem sakot, attiecīgās nozares uzņēmumu apvienošanās, arvien nozīmīgāka kļūst pircēju un lietotāju loma. Tāpēc labus rezultātus konkurences cīņā nodrošina ilglaicīgu kontaktu uzturēšana ar pircējiem1.
Globalizācijas procesu ietekmē klienti paliek ar vien prasīgāki, kas ietekmē konkurentu cīņu par labāku preci, arvien lielāka kļūst vajadzība pēc jaunievedumiem tirgū un tirgus attiecībās. Tiem jābūt izdevīgākiem, efektīvākiem, lētākiem un estētiskākiem. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmēju, firmu, ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju, iegūstot konkurētspējīgo priekšrocību. Īpaši aktuāli tas ir šobrīd, kad Latvija iestājusies Eiropas Savienībā un no salīdzinoši niecīga nacionāla tirgus kļūst par iespaidīga tirgus sastāvdaļu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register