Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:134307
 
Evaluation:
Published: 15.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3.
2.  Kultūras organizācijas juridiskais statuss, vīzija, misija, mērķi    4
3.  Kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu analīze    5
03.1.  Produkts    5
3.2.  Cena    8
3.3.  Vieta    10
3.4.  Veicināšana    11
4.  Secinājumi    16
5.  Pielikums    17
Extract

Process (pakalpojuma sniegšanas process), visas darbības kopums, kas palīdz produktam sasniegt savu auditoriju.
Festivāla darbinieki ir laipni un izpalīdzīgi izplatot paši pasākuma biļetes, atbildot uz patērētājiem interesējošiem un neskaidriem jautājumiem.
Sniedz iespēju bez maksas baudīt festivālu brīvprātīgajiem.
Ja nepieciešams piegādā biļetes vai ielūgumus ar kurjeru vai pa pastu.
Izziņo laicīgi par biļešu iepriekšpārdošanas datumu, laiku un vietu, kā arī cenām.
Nodrošina kvalitatīvu ēdināšanas servisu un labu apkalpošanu.
Nodrošina festivāla apmeklētājus ar kartēm, kurās norādīti svarīgākie pasākuma norises punkti, lai cilvēks varētu viegli orientēties.
Visas šīs darbības veicina papildus apmeklētāju pieplūdumu, kas līdz ar to palielina ienākumus festivāla organizatoriem, savukārt festivāla apmeklētājiem sniedz gandarījumu par labi pavadītu laiku un kvalitatīvu kultūras produkta baudīšanu.

Secinājumi par kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu darbību
Visi mārketinga mikss instrumenti darbojas vienlīdz labi. Un ņemot vērā to, ka katru gadu festivāla popularitāte un apmeklētāju skaits tikai pieaug, šis ir viens no veiksmīgāk organizētajiem un plānotajiem festivāliem visā Latvijā.
Festivāla organizatori katru gadu pilnveido festivāla programmu, to piemērojot dažādām apmeklētāju interesēm un vēlmēm.
Jāatzīmē arī tas, ka festivāla rīkotāji arī paaugstina katru gadu cenas un dažādo dažādus pārdošanas veicināšanas pasākumus, kas palīdz sekmīgi pārdot biļetes. Festivāla apmeklētāji šo pasākumu uztver par tik kvalitatīvu, ka viņus neuztrauc dārgās biļešu cenas.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1238693
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register