-
SIA "Positivus grupa"
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 3. |
2. | Kultūras organizācijas juridiskais statuss, vīzija, misija, mērķi | 4 |
3. | Kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu analīze | 5 |
03.1. | Produkts | 5 |
3.2. | Cena | 8 |
3.3. | Vieta | 10 |
3.4. | Veicināšana | 11 |
4. | Secinājumi | 16 |
5. | Pielikums | 17 |
Process (pakalpojuma sniegšanas process), visas darbības kopums, kas palīdz produktam sasniegt savu auditoriju.
Festivāla darbinieki ir laipni un izpalīdzīgi izplatot paši pasākuma biļetes, atbildot uz patērētājiem interesējošiem un neskaidriem jautājumiem.
Sniedz iespēju bez maksas baudīt festivālu brīvprātīgajiem.
Ja nepieciešams piegādā biļetes vai ielūgumus ar kurjeru vai pa pastu.
Izziņo laicīgi par biļešu iepriekšpārdošanas datumu, laiku un vietu, kā arī cenām.
Nodrošina kvalitatīvu ēdināšanas servisu un labu apkalpošanu.
Nodrošina festivāla apmeklētājus ar kartēm, kurās norādīti svarīgākie pasākuma norises punkti, lai cilvēks varētu viegli orientēties.
Visas šīs darbības veicina papildus apmeklētāju pieplūdumu, kas līdz ar to palielina ienākumus festivāla organizatoriem, savukārt festivāla apmeklētājiem sniedz gandarījumu par labi pavadītu laiku un kvalitatīvu kultūras produkta baudīšanu.
Secinājumi par kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu darbību
Visi mārketinga mikss instrumenti darbojas vienlīdz labi. Un ņemot vērā to, ka katru gadu festivāla popularitāte un apmeklētāju skaits tikai pieaug, šis ir viens no veiksmīgāk organizētajiem un plānotajiem festivāliem visā Latvijā.
Festivāla organizatori katru gadu pilnveido festivāla programmu, to piemērojot dažādām apmeklētāju interesēm un vēlmēm.
Jāatzīmē arī tas, ka festivāla rīkotāji arī paaugstina katru gadu cenas un dažādo dažādus pārdošanas veicināšanas pasākumus, kas palīdz sekmīgi pārdot biļetes. Festivāla apmeklētāji šo pasākumu uztver par tik kvalitatīvu, ka viņus neuztrauc dārgās biļešu cenas.
…
Satura rādītājs 1. Ievads........................................................................................................................3. 2. Kultūras organizācijas juridiskais statuss, vīzija, misija, mērķi................................4. 3. Kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu analīze: ...............................5. 3.1. Produkts.................................................................................................5. 3.2. Cena.......................................................................................................8. 3.3. Vieta.....................................................................................................10. 3.4. Veicināšana..........................................................................................11. 4. Secinājumi..............................................................................................................16. 5. Pielikums................................................................................................................17. Ievads Mūsdienu cilvēks apmeklē dažāda veida pasākumus. Ikvienu pasākumu var uzskatīt par produktu, kas zināmā mērā apmierina vai neapmierina patērētāja vajadzības. To piedāvājums un iespējas ir tik plašas, ka cilvēks negrib vai nespēj tos visus apmeklēt. Un viņš ir nostādīts izvēles priekšā – ko es apmeklēšu un ko ne. Vislielākais pieprasījums ir starptautiska mēroga pasākumiem, tāpēc es izvēlējos rakstīt par SIA „Positivus Grupa” organizāciju, kas organizē mums visiem pazīstamo festivālu „Positivus.” Festivāls četros gados ir kļuvis par ievērojamāko populārās mūzikas un mākslas festivālu Baltijā. Neviens cits brīvdabas festivāls Baltijā nepiedāvā tik vērienīgu mākslinieku sastāvu kā „Positivus”. Šis pasākums ir ļoti iecienīts jauniešu vidū, un tas sniedz iespēju baudīt mūziku brīvā dabā. Ik gadu festivālā piedalās dažādas pasaulslavenas ārzemju grupas, kas apvienojumā ar mākslu rada dažādu kultūru sintēzi. Organizācija SIA „Positivus Grupa ” ar katru gadu uzlabo pasākuma organizēšanu un plānošanu, kas ļāvis iekarot Latvijas kultūrvidi un lielāku pasākuma atbalstītāju skaitu gan no Latvijas, gan ārzemēm.
- Kas ir reklāma
- Reklāma
- SIA "Positivus grupa"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma
Research Papers for secondary school5
-
Kas ir reklāma
Research Papers for secondary school11
-
Informācijas pieejamība Eiropas Savienībā un Latvijā
Research Papers for secondary school7
Evaluated! -
Tirgus līdzsvara analīze
Research Papers for secondary school6
-
LMT piedāvātie pakalpojumi
Research Papers for secondary school17