IEVADS
Šis mārketinga plāns ir izveidots lai atspoguļotu SIA “Solis uz nākotni” darbību. Uzņēmums sniedz interneta un kafejnīcas pakalpojumus vienlaicīgi.
Uzņēmuma darbības veids ir interneta un kafejnīcas pakalpojumi. Tas tika izvēlēts jo Ventspilī vēl nav līdzīgu uzņēmumu un tas nozīme ka nebūs tiešās konkurences.
Šis temats tika izvēlēts tādēļ, jo Ventspilī nav līdzīgu uzņēmumu, kuri varētu izraisīt kādas grūtības uzņēmuma darbībā.
Šī darba mērķis ir atspoguļot uzņēmuma “Solis uz nākotni” darbību un pierādīt ka šim uzņēmumam nebūs lielas problēmas ar darbību šajā nozarē (interneta pieeja, kafejnīcas pakalpojumu sniegšana).
Produkta noderīgums:
Interneta pakalpojumi ir ļoti plašs jēdziens: internets ir ļoti liels elektroniskais tīkls, kuram ir pieslēgti miljoniem serveru un vēl vairāk informācijas patērētāju. Šie patērētāji esam mēs – parastie cilvēki kuri lieto internetu lai saņemtu no tā vajadzīgu informāciju. Internetā ir atrodama visdažādākā informācija sākot ar avīžu elektroniskiem variantiem un sludinājumiem un beidzot ar elektroniskiem veikaliem kuros vat iegādāties pat pārtikas produktus!
Dators un internets 21 gadsimtā ļoti strauji ieplūst mūsu dzīvē un tādēļ interneta kafejnīcām būs ļoti liels pieprasījums tuvākajos gados. Visi aizņemtie cilvēki varēs sērfot internetā un vienlaicīgi kaut ko uzkost vai iedzert.
Uzņēmuma apraksts
Uzņēmuma nosaukums ir SIA “Solis uz nākotni”. Tā ir interneta kafejnīca. Interneta kafejnīcai ir tās nosaukums, jo dators ir ļoti noderīga lieta, bez kuras nākotnē un arī tagad nevar iztikt. Tāpēc cilvēki, kas nāks uz interneta kafejnīcu, zinās vairāk par datoriem un par to, kas ar tiem ir saistīts. Un tas cilvēkiem ir kā solis uz priekšu turpmākajā dzīvē.
…