Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "Stenders" produkts un eksporta valsts Spānijas mārke...-
SIA "Stenders" produkts un eksporta valsts Spānijas mārketinga vides analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | SIA ”Stenders” uzņēmuma un produkta apraksts | 4 |
2. | Latvijas netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide) | 6 |
3. | Spānijas netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide) | 10 |
3.1. | Potenciālo mērķa tirgus apraksts | 13 |
4. | Starptautiskā sadarbības vide un tās analīze | 16 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 |
IEVADS
Pasaulē ir ļoti daudz kosmētikas uzņēmumu un to skaitam ir tendence palielināties. Ar katru gadu intensīvi pieaug arī Latvijā ienākušo kosmētikas ražojošo uzņēmumu skaits, tāpēc katram no tiem ir smagi jācīnās par savu vietu tirgū. Uzņēmums SIA „Stenders” Latvijas kosmētikas patērētāju vidū ir izcīnījis līdera vietu. Jo kompānija ražo produkciju, tikai no dabiskiem materiāliem - ražojot dabisku produkciju, savā darbā izmantojot iespējami daudz augu valsts izejvielu un senās receptes, kas iegūtas, apzinot gan vietējās, gan pasaules tradīcijas. Lai panāktu un censtos pārspēt citus kosmētikas uzņēmumus - SIA „Stenders” ir izveidojis īpašu klientu apkalpošanas kultūru, tādējādi uzsverot savstarpējo attiecību nozīmi un sniedzot klientam zināšanas, kas ļauj katram atklāt sev vispiemērotākās lietas.
Kā jau katram uzņēmumam, arī SIA „Stenders” mērķis ir attīstīt savu uzņēmumu un gūt peļņu. Šo kompāniju es izvēlējos, jo tā ir diezgan spēcīga kompānija. Tā ir iekarojusi tirgu ne tikai Latvijā, bet arī nu jau daudzās pasaules valstīs. Mūsdienās ļoti daudzi uzņēmumi cīnās par savu vietu tirgū un cenšas noturēt līdera pozīcijas. Uzņēmumam ir svarīgi, lai tas vienmēr būtu pamanāms un, lai patērētājs zemapziņā spētu izzināt sevi un meklēt sev atbilstošas vērtības, meklēt un atrast mieru un skaistumu savstarpējās attiecībās, pieņemot pasaules un līdzcilvēku dažādību.
SIA „Stenders” mārketinga mērķis ir iepazīstināt un piesaistīt Spānijas tirgu savai kompānijai un tās ražotajai produkcijai, izveidojot un aprīkojot ar visu nepieciešamo inventāru un iekārtām divus veikalus Madridē, Spānijas galvaspilsētā, lai varētu sekmīgi tirgoties.
Šie veikali atradīsies pasaules lielākajos tirdzniecības centros - „Moda Shopping” un „Plaza Norte 2”. Šie veikali ir izraudzīti tāpēc, ka Madridē un tās apkaimē dzīvo lielākā daļa Spānijas iedzīvotāju, ka arī šajos tirdzniecības centros apgrozās ļoti daudz tūristu no vairākām pasaules valstīm.
Iekarojot starptautisko tirgu, kompānija veido savu tēlu un tās zīmols ar produkciju kļūst atpazīstamāks Spānijā. Kā rī ir iespēja gūt peļņu un panākumus šajā valstī, kas savukārt, ļautu kompānijai aarī turpmāk attīstīties.
Tēma kursa darbam ir uzņēmumam SIA „Stenders” produktu un eksporta valsti Spāniju mārketinga vides analīze.
Lai tiktu sasniegti kursa darbā noteiktie mērķi ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1. Aprakstīt un iepazīties ar kompāniju SIA „Stenders”
2. Iepazīsties ar produktu, ko piedāvā kompānija;
3. Izpētīt un izanalizēt Latvijas netieši ietekmējošā ārējā vidi (makrovidi)
4. Izpētīt un izanalizēt Spānijas netieši ietekmējošā ārējā vidi
5. Noteikt potenciālo mērķa tirgu;
6. Izanalizāt starptautisko vidi starp Latviju un Spāniju
…
Pasaulē ir ļoti daudz kosmētikas uzņēmumu un to skaitam ir tendence palielināties. Ar katru gadu intensīvi pieaug arī Latvijā ienākušo kosmētikas ražojošo uzņēmumu skaits, tāpēc katram no tiem ir smagi jācīnās par savu vietu tirgū. Uzņēmums SIA „Stenders” Latvijas kosmētikas patērētāju vidū ir izcīnījis līdera vietu. Jo kompānija ražo produkciju, tikai no dabiskiem materiāliem - ražojot dabisku produkciju, savā darbā izmantojot iespējami daudz augu valsts izejvielu un senās receptes, kas iegūtas, apzinot gan vietējās, gan pasaules tradīcijas. Lai panāktu un censtos pārspēt citus kosmētikas uzņēmumus - SIA „Stenders” ir izveidojis īpašu klientu apkalpošanas kultūru, tādējādi uzsverot savstarpējo attiecību nozīmi un sniedzot klientam zināšanas, kas ļauj katram atklāt sev vispiemērotākās lietas. Kā jau katram uzņēmumam, arī SIA „Stenders” mērķis ir attīstīt savu uzņēmumu un gūt peļņu. Šo kompāniju es izvēlējos, jo tā ir diezgan spēcīga kompānija. Tā ir iekarojusi tirgu ne tikai Latvijā, bet arī nu jau daudzās pasaules valstīs. Mūsdienās ļoti daudzi uzņēmumi cīnās par savu vietu tirgū un cenšas noturēt līdera pozīcijas. Uzņēmumam ir svarīgi, lai tas vienmēr būtu pamanāms un, lai patērētājs zemapziņā spētu izzināt sevi un meklēt sev atbilstošas vērtības, meklēt un atrast mieru un skaistumu savstarpējās attiecībās, pieņemot pasaules un līdzcilvēku dažādību. SIA „Stenders” mārketinga mērķis ir iepazīstināt un piesaistīt Spānijas tirgu savai kompānijai un tās ražotajai produkcijai, izveidojot un aprīkojot ar visu nepieciešamo inventāru un iekārtām divus veikalus Madridē, Spānijas galvaspilsētā, lai varētu sekmīgi tirgoties. Šie veikali atradīsies pasaules lielākajos tirdzniecības centros - „Moda Shopping” un „Plaza Norte 2”. Šie veikali ir izraudzīti tāpēc, ka Madridē un tās apkaimē dzīvo lielākā daļa Spānijas iedzīvotāju, ka arī šajos tirdzniecības centros apgrozās ļoti daudz tūristu no vairākām pasaules valstīm. Iekarojot starptautisko tirgu, kompānija veido savu tēlu un tās zīmols ar produkciju kļūst atpazīstamāks Spānijā. Kā rī ir iespēja gūt peļņu un panākumus šajā valstī, kas savukārt, ļautu kompānijai aarī turpmāk attīstīties. Tēma kursa darbam ir uzņēmumam SIA „Stenders” produktu un eksporta valsti Spāniju mārketinga vides analīze. Lai tiktu sasniegti kursa darbā noteiktie mērķi ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus: 1. Aprakstīt un iepazīties ar kompāniju SIA „Stenders” 2. Iepazīsties ar produktu, ko piedāvā kompānija; 3. Izpētīt un izanalizēt Latvijas netieši ietekmējošā ārējā vidi (makrovidi) 4. Izpētīt un izanalizēt Spānijas netieši ietekmējošā ārējā vidi 5. Noteikt potenciālo mērķa tirgu; 6. Izanalizāt starptautisko vidi starp Latviju un Spāniju
- Brenda attīstība tā dzīves laikā
- Firmas piedāvājumu ietekmējošie faktori
- SIA "Stenders" produkts un eksporta valsts Spānijas mārketinga vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Firmas piedāvājumu ietekmējošie faktori
Research Papers for secondary school10
-
Brenda attīstība tā dzīves laikā
Research Papers for secondary school7
-
Mārketings un klientu segmentācija. Teorija un prakse
Research Papers for secondary school7
-
Projekts: atpūtas vietas "Labirinti" izveide
Research Papers for secondary school7
-
Reklāmas būtība un tās loma sabiedrībā
Research Papers for secondary school16