Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:679727
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai darījumi noritētu sekmīgi, uzņēmumam jāveic tirgus un mārketinga pētījumi, jāveido pamatota informatīvā sistēma, jāņem vēra jaunie kvalitātes standarti, jācenšas izveidot savas produkcijas (pakalpojuma) marku, jāizmanto jaunās informācijas tehnoloģijas un jāpaplašina savs darbības un sadarbības lauks, attīstot e-komerciju.
Jebkurš marketinga speciālists vai uzņēmuma vadītājs zina, ka tirgū jāorientējas uz pircēju un viņa saglabāšanu. Taču iegūtā prakse darbībai tirgū un pircēju piesaistes veidi ne vienmēr palīdz, jo pircēju apkalpo vēl citi uzņēmumi. Šodienas uzņēmējdarbības vidē ir nepieciešams, ne tikai zināt par mārketingu kā tādu “ko tas ēd un kā dzīvo”, bet arī, it sevišķi, pēdējos divos gados, spēt analizēt konkurenta rīcību un uzņēmuma mārketinga pasākumu atbilstību tirgus prasībām, tas ir, veikt mārketinga revīziju jeb auditu savā uzņēmumā, tādēļ, lai gūtu panākumus, atrodot uzņēmuma vājās pozīcijas, ka arī iegūstot informāciju kurā virzienā ir dodami mērķtiecīgie mārketinga uzbrukumi. Uzskatu, ka mērķtiecīgi uzbrukumi un to veikšanas veidi dod ļoti vērtīgu piededzi ka uzvarēt, kā arī, ko darīt, lai nezaudētu. Lai šādu pieredzi gūtu nepieciešams pielietot tādu līdzekli kā marketinga auditu, lai analizētu mārketinga pasākumu efektivitāti uzņēmumā, ar kura palīdzību izvērtē mārketinga jomu (mērķus, stratēģijas, organizēšanas metodes, personāls u.tml.) un tajā iesaistītā personāla kvalitātes.
Analizējot SIA “SUPER” (turpmāk tekstā - “Firma”) mārketinga nodaļas darbības efektivitāti, izvirzu sev mērķi, kamdēļ tas nepieciešams:
lai sniegtu Firmas vadībai informāciju par darba procesu kvalitātes uzlabojumiem un kādā virzienā;
Firmas vājo pušu konstatēšana un novēršanas iespēju noteikšana;
lai noskaidrotu Firmas mārketinga nodaļas darbības efektivitāti un tās prasmi mārketinga procesu vadīšanā;
Noteikt Firmas mārketinga pasākumu atbilstību vai neefektivitāti Firmas tālākai pastāvēšanai un attīstībai;
Izvērtēt mārketinga pasākumus, kas vērsti, lai nostiprinātu esošo klientu lojalitāti pret Firmu, kā arī jaunu klientu piesaistīšana un viņu noturēšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register