Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:405668
 
Evaluation:
Published: 28.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĒRĶA TIRGUS RAKSTURĪGAS IEZĪMES, VAJADZĪBAS UN VĒLMES    4
1.1.  Personības pamatvajadzības    4
1.2.  Ceļojuma motīvi    6
1.3.  Mērķa tirgus sadalījums    7
2.  SIA „TRAVEL ART” RAKSTUROJUMS    9
3.  SIA „TRAVEL ART” MĒRĶA TIRGUS ANALĪZE    11
3.1.  Mērķa auditorijas raksturojums    11
3.2.  Uzņēmuma klientu vajadzības    17
3.3.  Uzņēmuma klientu vēlmes    21
  SECINĀJUMI    22
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
  PIELIKUMI    26
Extract

Secinājumi
1. Lielākā daļa respondentu jeb 71.9% vēlētos saņemt informāciju par jaunumiem, kā, piemēram, akcijām, pēdējā brīža piedāvājumiem un citiem.
2. Vidēji 86% no visiem aptaujātajiem neseko līdzi Travel Art publicētajām aktualitātēm tādās interneta vietnēs kā Facebook, Twitter un draugiem.lv.
3. Travel Art neveic klientu anketēšanu gan pēc organizēta brauciena, gan gada ietvaros.
4. Tūrisma firmas mērķauditorija ir vecā gada gājuma cilvēki, ģimenes un sporta līdzjutēji.
5. Konkrēto klientu skaitli, kas izmanto ceļojuma aģentūras piedāvātos pakalpojumus, ir grūti pateikt, jo visi tie, kas ir ierakstīti Travel Art datubāze, ne vienmēr tos izmanto.
6. Procentuāli lielāko daļu no visiem respondentiem, kas izmanto piedāvātos tūrisma produktus, sastāda sievietes.
7. Vidējais klientu vecums ir 31.2 gadi, no kuriem, pēc apkopotiem rezultātiem, 65.63% pieder pie pieaugušo vecuma grupas, kas ceļo visvairāk.
8. Travel Art piedāvātais tūrisma produkts nav orientēts uz jauniešiem jeb studentiem vecumā no 18 līdz 24 gadiem, taču, 21.88% no visiem respondentiem vienalga tos izmanto. Tas ir izskaidrojams ar to, ka tūrisma aģentūra specializējas sporta pasākumu un atpūtas braucienu organizēšanā, un starp šo vecuma grupās atrodas sporta līdzjutēji.
9. Tūrisma firmas cenas uz tūrisma produktiem ir relatīvi zemas, jo klienti ar patstāvīgiem ienākumiem, kuri ir lielākie par vidējiem un zemākie par augstākiem, var tos atļauties.
10. Travel Art klienti ceļojot, vidēji tērē 225Ls uz personu un tas ir ieskaitot pašu braucienu, izmitināšanu, suvenīru pirkšanu un citas izmaksas.
11. Tūrisma aģentūras klienti ceļo un izmanto tās pakalpojumus visu gadu. 60% no visiem respondentiem dodas ceļojumā vismaz reizi gadā tieši vasaras laikā - atpūtas, brīvdienas vai/un izklaides dēļ. 6% un 3% no aptaujātajiem ceļo reizi vai vairākas reizes mēnesī, kas ir izskaidrojams ar sporta pasākumu apmeklēšanu un darījuma braucieniem.
12. Vidējo ceļojuma ilgumu grūti noteikt, jo tas ir atkarīgs no paša ceļotāja vajadzībām un vēlmēm, kuras nepārtraukti mainās.
13. Visvairāk respondentu dod priekšroku ceļot kopā ar savu partneri, sievu vai vīru, ar draugiem vai paziņām un ar ģimeni. Vismazāk – vieni paši.
14. Lielākajai daļai no respondentiem ir svarīga naktsmītņu klasifikācija, tās atrašanās vieta, ceļojuma apdrošināšana, piedāvātais pakalpojuma klāsts naktsmītnēs, uzņēmuma pārstāvis, kas ir pieejams diennakts laikā un no kā sastāv izvēlētais tūrisma produkts, lai apmierinātu savas fizioloģiskās, drošības, sabiedriskās, Ego un pašapliecināšanās vajadzības.
15. Visvairāk klienti vēlās braukt atpūtas, brīvdienas vai/un izklaides ceļojumos nekā apmeklēt reliģiskus objektus un vietas saistītas ar to. Taču, 3% no tiem vēlas ceļot veselības atjaunošanas nolūkā.
16. Aptuveni 1/10 daļas no respondentiem labprāt dotos apmeklēt sporta pasākumus nekā, piemēram, izglītības vai apmācības dēļ (4%).
17. 18% jeb apmēram ¼ daļas no visiem respondentiem, to ceļojuma mērķis ir darījuma braucieni.
18. Īpašas vēlmes ir pēc braucieniem uz kora pasākumiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1325630
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register