Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:627502
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    5
2.1.  Ģeogrāfiskie, klimatiskie un demogrāfiskie faktori    5
2.2.  Ekonomiskie faktori    6
2.3.  Politiski tiesiskie faktori    7
2.4.  Sociālie, kultūras un izglītības faktori    10
2.5.  Zinātniski tehniskie faktori    11
3.  Mārketinga mikrovide    12
3.1.  Pircēji    12
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    15
3.4.  Starpnieki tirgū    15
4.  SVID (SWOT) analīze    16
4.1.  Stiprās puses    16
4.2.  Vājās puses    17
4.3.  Iespējas    17
4.4.  Draudi    17
4.5.  SVID ( SWOT ) analīzes tabula    19
5.  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Pielikumi    20
Extract

Šī kursa darba tēma ir tirgus izpēte A/S"Merrild Kaffe", jo šī uzņēmuma kafijas ir plaši izplatītas visā Latvijā un daudzi Latvijas iedzīvotāji lieti tās.
Kursa darba mērķis ir izpētīt un izanalizēt kafijas Merrild ārējo un iekšējo mārketinga vidi.
Veicot tirgus izpēti bija nepieciešams savākt un apkopot visu iespējamo informāciju, izpētīt kafijas Merrild situāciju Latvijas tirgū, apzināt tās galvenos konkurentus, izpētīt iedzīvotāju dzīves līmeni un valsts ekonomiku. Lai izpildītu šos uzdevumus mēs izmantojām šādas pētīšanas metodes:
ekonomiskās analīzes;
statistiskās analīzes;
tabulas un grafiskās;
datu salīdzināšana.
Mēs ievācām informāciju un datus par kafiju Merrild no 1996. gada līdz 2001. gadam. Tad A/S "Merrild Kaffe" bija nostiprinājusi savas pozīcijas Latvijas kafijas tirgū, un šajā laika posmā saasinājās arī savstarpējā konkurence.
Tā kā viena kursa darba ietvaros nav iespējams apskatīt visus A/S Merrild Kaffe piedāvātos kafijas veidus, tad aprobežojāmies ar vienu kafijas veidu - Merrild kafija sarkanajā iepakojumā.
A/S “Merrild Kaffe” tika dibināta 1964.gadā. To izveidoja Millers H. Merrilds. 1976. gadā uzņēmumu “Merrild Kaffe” nopirka holandiešu firma “Douwe Egberts” , kura patreiz pieder amerikāņu koncernam “Sara Lee” – otrai lielākai kafijas ražotāju grupai ,kuras galvenā mītne atrodas Čikāgā.
Uzņēmums “Douwe Egberts” bez kafijas vēl ražo arī Pickwick tējas ar visdažādākajām garšām. Kā pēdējais jaunums ,ko ražo šis uzņēmums ir saldējuma kūkas ar “ Sara Lee” markas vārdu.
Kafijas Merrild ražotne atrodas Dānijā. Daļa no saražotās produkcijas tiek eksportēta uz Baltijas valstīm ,un tādēļ šeit tiek atvērtas pārstāvniecības ,kuras izplata produkciju un sniedz nepieciešamo informāciju par produktu.
Latvijā ar produkcijas izplatīšanu nodarbojas SIA “Avers Centrs “ , bet ar mārketinga jautājumiem A/S “Merrild Kaffe” Baltijas ofiss Rīgā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register