Lai jebkurš uzņēmums spētu kvalitatīvi darboties un gūt peļņu ir svarīgi saprast uzņēmuma finansiālo stāvokli, tā vājās vietas un darīt visu iespējamo, lai veiktu uzlabojumus, ja finanšu rezultāti nav labi. Jebkuram uzņēmumam būtu jāveic uzņēmuma finanšu darbības analīze.
Izstrādājot šo darbu veicu finanšu darbības analīzi uzņēmumam SIA “x”, kura darbības nozare ir reklāmas aģentūru darbība un kurā pati ikdienā strādāju par reklāmas projektu vadītāju. Man šķita interesanti analizēt finanšu rādītājus uzņēmumam, kurā pati darbojos. Analizēšanas procesā tika izmantoti dati par 2017. un 2018. gadu.
Sākotnēji izvēlējos finanšu rādītājus, kuri man šķita svarīgi un kurus es vēlētos analizēt un īsumā teorētiski paskaidroju par to būtību un informāciju ko tie sniedz. …