Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:860320
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA „X” raksturojums    4
2.  Situācijas raksturojums    7
3.  SIA „X” SVID analīze    9
4.  Pētījums    10
4.1.  Metodoloģija    10
4.2.  Pētījuma uzstādījums    10
4.3.  Respondentu sociāldemogrāfiskais profils    11
5.  Pētījuma rezultātu analīze    12
6.  Piedāvājuma veidošana vietējā tirgū    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Extract

SECINĀJUMI
1. Uzņēmums ir guvis nelielu atpazīstamību vietējā apkārtnē, jo 22 no aptaujātajiem jau izmanto SIA „X” piedāvāto produkciju.
2. Piedāvātajai produkcijai ir augsta kvalitāte un turpmāk pieprasījums varētu pieaugt, jo puse no aptaujātajiem iedzīvotājiem produkciju ir iegādājusies jau vairākas reizes vai izvēlas tikai SIA „X” produkciju.
3. Gan esošie, gan iespējamie klienti iegādātos uzņēmuma produkciju vairāk, ja tam būtu savs veikals Tukumā.
4. Lielākā daļa Tukuma apkārtnes iedzīvotāju iegādātos piedāvāto produkciju vairāk, ja uzņēmums piedāvātu iespēju piegādāt produkciju.
5. Uzņēmumam jāreklamē sevi, jo daļa no iedzīvotājiem neatpazīst šādu uzņēmumu.
6. Uzņēmumam prognozējams liels pieprasījums vietējā tirgū, ja tiktu izveidots savs veikals Tukumā vai piedāvāta iespēja piegādāt produkciju.

PRIEKŠLIKUMI
1. Sākt reklamēt uzņēmumu.
Uzņēmumam jāievieto reklāma televīzijā. Iesākumā vairāk koncentrējoties tieši uz Tukuma apkārtni, jāievieto reklāma avīzē „Neatkarīgās Tukuma ziņas” un apkārtējo novadu avīzēs, piemēram, tādos izdevumos kā „Engures Novada ziņas”.
2. Izveidot uzņēmuma veikalu Tukumā.
Uzņēmumam jāizveido veikals Tukumā Lauktehnikas rajonā, kurā vairāk koncentrējas dažādi ar dārzniecību un audzēšanu saistīti tirgotāji.
3. Piedāvāt iespēju piegādāt produkciju par atsevišķu samaksu.
Izveidotajās reklāmās iekļaut arī paziņojumu, ka produkciju iespējams piegādāt klienta norādītajā vietā par atsevišķu samaksu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register