Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192510
 
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
i.  Misijas, vīzijas un galveno mērķi noteikšana    4
ii.  Organizācijas vides analīze    4
iii.  Stratēģijas formulēšana    5
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Literatūras saraksts    23
Extract

Būvniecības kompānija SIA X dibināta 2000.gadā. Uzņēmuma pamatdarbība ir
koka būvkonstrukciju un atsevišķu būvelementu ražošana un būvniecība (koka paneļu mājas). Ja agrāk kopējais darbinieku skaits bija ap 100-120, tad šobrīd, ņemot vērā Latvijas ekonomisko situāciju, tas ir samazinājies vairāk par pusi – šobrīd uzņēmumā strādā aptuveni 40 darbinieku.
SIA X klients ir raksturojams kā pragmatiskais un moderni domājošais, cilvēks, kurš nevēlas lai mājas būvniecība viņu iedzen pārmērīgā parādu jūgā.
Latvijā no uzņēmuma dibināšanas sākuma darbojās trīs SIA X daļas : SIA X, SIA XY(ražoja produkciju tikai eksportam), SIA XZ (sniedza pakalpojumus būvniecības jomā). Šāda darbības stratēģija tika veidota ar domu, lai tiktu sadalīti riski. Taču, mainoties Latvijas ekonomiskajai situācijai, tagad visas šīs daļas ir apvienojušas un darbojas zem nosaukuma SIA X. Līdz ar to arī uzņēmumam bija nepieciešams mainīt arī savu stratēģiju, domājot par savas nākotnes perspektīvām.
Daudz tiek rakstīts tieši par stratēģiskā menedžmenta ietekmi uz nelielām organizācijām. Galvenais secinājums ir tāds, ka stratēģiskā menedžmenta zināšanu trūkums ir nopietns šķērslis daudzu mazo organizāciju īpašniekiem. (..). Pētījumos arī ir pierādīts, ka stratēģiskā vadība mazās organizācijās ir daudz neformālāka nekā lielajās. [7., 205 p]
Tomēr tas nebūt nav jāuzskata kā trūkums, jo vienā organizācijā stratēģija var būt uzrakstīta krietnā papīru kaudzītē, pa visam citā tā var būt menedžeru galvās.
Nesen nekustamo īpašumu un būvniecības tirgas ar katru gadu strauji attīstījās. Un pavisam nesen ar nekustamo īpašumu nodarbojas gandrīz visi, kam nebija slinkums un bija īpašums, kuru varētu pārdot. Līdz ar to arī būtiski palielinājās pieprasījums pēc būvniecības.
Tomēr pēdējā gada laikā, līdz ar banku kreditēšanas ierobežojumiem un straujo inflāciju, nekustamo īpašumu tirdzniecība un būvniecība ir pierimusi, ja pa ne apstājusies. Viens no variantiem kā turpināt savu biznesu ir mēģināt iekļūt starptautiskajā tirgū. Šādā gadījumā uzņēmumam ir nepieciešams veidot jaunu stratēģiju. SIA X šāds veids ir izrādījies ļoti veiksmīgs, jo kopš 2007. gada SIA X ir atvērusi savu uzņēmumu Norvēģijā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register