Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
SIA "X" SVID analīze un iespēju izmantošanas ceļi-
SIA "X" SVID analīze un iespēju izmantošanas ceļi
Research Papers21 Marketing, Advertising, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
1 | SVID analīze | 4 |
1.1 | Iekšējā un ārējā vide | 8 |
2 | Uzņēmums SIA X | 10 |
2.1 | Cenu politika | 11 |
2.2 | Mērķauditorija | 13 |
2.3 | Uzņēmuma mārketinga aktivitātes | 13 |
3 | SIA X SVID analīze | 14 |
3.1 | SIA X draudi un iespējas | 14 |
3.1.1 | Vairāku konkurentu maksāt nespēja | 14 |
3.1.2 | Ekonomiskās situācijas uzlabošanās Latvijā | 15 |
3.1.3 | Klienti labi reaģē uz uzņēmuma pakalpojumiem | 15 |
3.1.4 | Nodokļu palielināšana | 15 |
3.1.5 | Jaunu konkurentu ienākšana tirgū | 16 |
3.2 | SIA X SVID matrica | 16 |
3.3 | SIA „X” vājo pušu novēršana | 17 |
3.3.1 | Mazs sortiments precēm veikalā | 17 |
3.3.2 | Uzņēmuma neatpazīstamība | 17 |
3.3.3 | Nav izstrādāti precīzi stratēģiskie mērķi | 18 |
3.3.4 | Nav būtisku pasākumu produkcijas virzīšanai tirgū | 19 |
3.3.5 | Minimāls vadības atbalsts un pasivitāte attiecībā uz mārketinga darbu | 19 |
3.3.6 | Neliels nodarbināto skaits | 19 |
3.3.7 | Daži pakalpojumi ir dārgākas salīdzinoši ar konkurentiem | 20 |
3.3.8 | Vāji izstrādātā uzņēmuma mājas lapa | 20 |
3.4 | Stipro pušu izmantošana un nezaudēšana | 21 |
3.4.1 | Laba kvalitāte datora un perifērijas iekārtu remontam | 21 |
3.4.2 | Individuālā pieeja klientiem | 21 |
3.4.3 | Uzņēmuma pakalpojumu garantijas | 22 |
3.4.4 | Ātra apkalpošana | 22 |
3.4.5 | Plašs pakalpojumu klāsts | 22 |
3.5 | Ārējie draudi | 22 |
3.6 | Iespēju izmantošanas ceļi | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotā literatūra | 27 |
SIA X pastāv neilgu laiku - kopš 2008.gada jūlija. Lai labāk izprastu, kas ir jāveic uzņēmumā, jāizvērtē pašreizējā situācija iekšējā vidē un ārējās vides ietekme, kurā uzņēmums darbojas. Lai to labāk izprastu nepieciešam veikt uzņēmuma SVID analīzi.
Darba mērķi: Izpētīt un izanalizēt „X” ārējās vides faktorus. Veikt SVID analīzi - nosakot uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī potenciālās tirgus iespējas un draudus. Noteikt ar SVID analīzes palīdzību, kas ir jāveic uzņēmumā, lai nostiprinātu uzņēmuma stiprās puses, novērstu vājās puses un apzināties ārējās vides faktorus, kas var ietekmēt uzņēmuma darbību.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt zinātnisko literatūru par SVID analīzes pielietojumu.
2.Noskaidrot ārējās vides faktorus, kas varētu ietekmēt uzņēmuma darbību.
3.Ar semināru palīdzību, noskaidrot uzņēmuma spēcīgās un vājās puses.
4.Atrast iespēju izmantošanas ceļus.
Izmatojamās metodes un paņēmieni: zinātniskās literatūras, valsts statistikas datu un valsts institūciju pētījumu analīze, uzņēmuma darba vietā semināra organizēšana, grafiskā metode.
Izmantotā literatūra: speciālā marketinga literatūra, uzņēmuma ārējā un iekšējā vide, mārketinga komunikācija, Latvijas valsts statistikas dati, Latvijas ministriju, valsts institūciju pētījumi, interneta mediji.…
SIA X pilna SVID analīze ar matricu. Vājo pušu novēršnas pasākumiem un stipro pušu izmantošanas apraksts. Kā zimantot stiprās puses lai izmantotu ārējā siespēja sun mazinātu ārējos draudus.
- Izdevniecības "G" SVID analīze
-
SIA "X" SVID analīze un iespēju izmantošanas ceļi
Research Papers21 Marketing, Advertising, Business, Management
-
SIA “KSM” SVID analīze
Research Papers5 Management, Business, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA “KSM” SVID analīze
Research Papers for university5
-
Saulkrastu SVID analīze
Research Papers for university9
-
Izdevniecības "G" SVID analīze
Research Papers for university27
Evaluated! -
SIA "Kuldīgas siltumtīkli" SVID analīze
Research Papers for university4
-
SVID analīze SIA "Narbutas"
Research Papers for university6