Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:832533
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Labvēlīgas uzņēmējdarbības vides radīšana ir viens no galvenajiem valsts ekonomiskās poltikas uzdevumiem. Tirgus ekonomikā valsts uzdevums ir nodrošināt tādu vidi, kas veicinātu jaunu uzņēmējdarbības garu, kā arī esošo uzņēmumu attīstību un izaugsmi, paaugstinātu to konkurētspēju. Ikviena uzņēmuma darbību ietekmē vide, kura tas darbojas. Mūsdienās uzņēmējdarbības vide mainās daudz straujāk, nekā tas notika agrāk. Uzņēmējdarbības panākumi lielā mērā ir atkarīgi no tā, cik labi uzņēmējs izprotvidi un cik veiksmīgi spēj pielāgoties izmaiņām šajā vidē. Starp uzņēmumu un uzņēmējdarbības vidi notiek pastāvīga mijiedarbība. Šī mijiedarbība ir abpusēja. No vienas puses, uzņēmums ar savām daudzajām aktivitātēm ietekmē uzņēmējdarbības vidi; no otras puses, uzņēmējdarbības vide liek uzņēmumam darboties tādā vai citādā veidā. [1; 17.]
Lai arī Latvijā tiek veikti dažādi pasākumi un realizētas programmas biznesa vides sakārtošanai, tomēr efektīvas valsts politikas trūkums izraisījis to, ka neatkarīgās ekonomiskās attīstības 13 gadu laikā vēl arvien nav radīti priekšnoteikumi prīvātās uzņēmējdarbības motivācijai un iedzīvotāju iniciatīvas atraisīšanai. Latvijas uzņēmēji atzīst, ka pašreizējo uzņēmējdarbības vidi vēl nevar uzskatīt par sakārtotu un biznesa aktivitātes veicinošu. Sevišķi tas attiecas uz mazajiem uzņēmējiem, kam vienmēr ir bijis japaļaujas tikai uz saviem spēkiem. Viena no Latvijas tautsaimniecības attīstības lielākajām problēmām ir nevienmērīgā reģionālā attīstība. Uzņēmējdarbība ārpus Rīgas tiek bremzēta, jo nav izveidota atbilstoša ceļu infrastruktūra, uzņēmējus nomāc lielie telekomunikāciju un elektrības tarifi un ierobežotais noieta tirgus. Iedzīvotāju zemā pirktspēja joprojām kavē tirgus attīstību kopumā. [1; 19. - 20.]
Pateicoties mārketingam uzņēmums noskaidro klientu vajadzības un savu darbību plāno, lai apmierinātu šīs vajadzības un tā gūtu arī peļņu. Mūsdienu mārketinga būtība tā ir uzņēmējdarbība, kas pārvērš klienta vajadzības uzņemuma ienākumos. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register