Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Sievietes dzimtes tēla atspoguļošanas tendenču salīdzinošā analīze drukātajā reklāmā žurnālos "Padomju Latvijas Sieviete" laikā no 1970. līdz 1974.gadam un "Una" laikā no 2000. līdz 2004.gadam

     

    Research Papers31 Politics, History, Culture, Journalism

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873060
 
Evaluation:
Published: 22.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    4
  Saturs    5
  IEVADS    6
  PĒTNIECĪBAS METODE    8
  Kontentanalīzes uzskaites vienības    9
  Viens no nozīmīgākajiem kontentanalīzes aspektiem ir uzskaites vienību definēšana, kas ietver vienību definēšanu un klasificēšanu    10
  DZIMTES JĒDZIENS    11
  REKLĀMAS JĒDZIENS    13
  Reklāma Padomju Savienībā    13
  Reklāmas socializējošais faktors    16
  Kontentanalīzes rezultātā iegūtie dati    21
  „Padomju Latvijas Sieviete”    21
  „Una”    22
  Kontentanalīzē iegūto rezultātu salīdzinājums    23
  Sieviete reklāmā žurnālos „Padomju Latvijas Sieviete” un „Una”: kopīgais un atšķirīgais    23
  nobeigums    27
  IzmantotIE AVOTI UN LITERATŪRA    29
  PIELIKUMI    31
  Pielikums Nr. 1    32
  Atslēgvārdi    32
  Pielikums Nr. 2    34
  Atslēgvārdu grafiskais attēlojums žurnālos „Padomju Latvijas Sieviete”    34
  Pielikums Nr. 3    38
  Atslēgvārdu grafiskais attēlojums žurnālos „Una”    38
  ANOTĀCIJA    42
  annotation    43
Extract

Kursa darba izvēlētā tēma ir „Sievietes dzimtes tēla atspoguļošanas tendenču salīdzinošā analīze drukātajā reklāmā žurnālos „Padomju Latvijas Sieviete” laikā no 1970. līdz 1974.gadam un „Una” laikā no 2000. līdz 2004.gadam”.
Kursa darba temats ir izvēlēts, pamatojoties uz reklāma nozares pieaugošo lomu un straujo attīstību jo īpaši pēdējo gadu laikā un līdz ar to arī neizbēgamajām diskusijām par tās atbilstību likuma un ētikas normām. Dzimtes aspekts izvēlēts, ņemot vērā, ka tas ir viens no jūtīgākajiem diskusiju tematiem, runājot par reklāmu. Kaut gan Reklāmas likuma 4. panta 2. daļas 1. punkts noteic, ka reklāmā aizliegts paust diskrimināciju pret cilvēku viņa dzimuma dēļ1, tomēr, pieaugot reklāmas apjomiem un konkurencei gan reklāmdevēju starpā par labāko reklāmu un noietu viņu produktam, gan reklāmas izgatavotāju starpā par dāsnākajiem reklāmas pasūtītājiem, dzimtes diskriminācijas jēdziens nereti nonāk nevalstisko organizāciju un tiesībsargājošo institūciju dienaskārtībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1132261
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register