Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:557760
 
Evaluation:
Published: 11.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Zinātniski teorētiskā daļa   
1.1.  Anotācija   
1.2.  Annotation    5
1.3.  Ievads    5
1.4.  Sīkā pirkstu muskulatūra un tās attīstība    6
1.5.  Montesori pieeja sīkās pirkstu muskulatūras attīstībai    7
1.6.  Saikne starp pirkstu sīkās muskulatūras un runas attīstību    8
2.  Zinātniski praktiskā daļa    9
2.1.  Aktivitātes dēļa izveide    9
2.2.  Aktivitātes dēļa vizuālais raksturojums    10
2.3.  Aktivitātes dēļa izmantošana praksē    13
2.4.  Aktivitātes dēlis salīdzinājumā ar veikala rotaļlietām    16
3.  Nobeigums    19
4.  Secinājumi    20
5.  Izmantotā literatūra    21
Extract

4. Secinājumi
1. Ja bērnam ir iespēja intensīvi attīstīties labvēlīgos dzīves apstākļos, iegūt dažādas praktiskas iemaņas un prasmes, attīstīt prāta spējas un mākslinieciskos dotumus, tad pirmsskolas vecums slēpj sevī milzīgas psihofizioloģiskās iespējas;
2. Speciālisti secināja, ka rotaļas ar roku un pirkstu vingrinājumiem harmonizē ar ķermeni un prātu, kā arī pozitīvi ietekmē smadzeņu darbību;
3. Pirkstos ir ļoti daudz receptoru, kas nosūta impulsus uz smadzenēm;
4. Attīstošā vidē “’bērnam apkārtējo pieaugušo pasaule ir pakārtota un ir ievēroti bērna attīstībai nepieciešamie drošības nosacījumi.”;
5. Visvairāk traucē redze, tā nospiež, nobīda malā citas sajūtas. It sevišķi tausti. Tādēļ izmanto vingrinājumus, kurus bērni veic ar aizvārtām acīm;
6. Attīstot sīko motoriku, attīstīsies arī bērna domāšana, atmiņa un uzmanība;
7. Bērna runas un valodas attīstība ir cieši saistīta ar roku sīkās muskulatūras pilnvērtīgu darbību;
8. Rotaļās vairāk jāizmanto dabas materiālus - smiltis, ūdeni, akmentiņus, kastaņus, čiekurus, ar kuru palīdzību veiksmīgi tiek attīstīta bērna iztēle, uztvere, domāšana, atmiņa, sīkā motorika un līdz ar to arī runa.
9. Vērojot bērnu darbību, var novērot, ka sākot darboties ar aktivitātes dēli, bērni mācās, mēģina darboties, ne visiem uzreiz tas izdodas, tomēr, jo vairāk bērni mēģina, jo vairāk var novērot, ka bērns saprotu kas jādara un spēj jau labāk un ātrāk tikt galā ar priekšmetu.
10. Bērni arī savā starpā sāka apspriest savas darbības, ja mazākie bērni gribēja paši pēc iespējas vairāk izdarīt, un nelaist kādu citu klāt, tad lielākie bērni savukārt centās pat konsultēties ar audzinātājām, vai savā starpā pamācīt viens otru, kas liecina vien par to, ka bērni darbojoties ar aktivitātes dēli ne vien attīsta sīko pirkstu muskulatūru, bet arī mācās savstarpēji sadarboties, uzklausīt, mācās pacietību gaidīt rindā, kamēr kāds cits darbojas, mācās arī izmantot dažādas metodes, lai censtos attaisīt/aiztaisīt/aizbīdīt.
11. Veidojot aktivitātes dēlis sapratu, ka vecāki dažreiz aizmirst, ka ir iespēja nemaksāt lielu naudu par veikalā nopērkamajām rotaļlietām, bet tā vietā pašiem iesaistīties rotaļlietu izgatavošanā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register