Temata aktualitāte. Pilnvērtīga sākumskolas skolēna latviešu valodas apguves programma nav iespējama, bez labi attīstītas sīkās motorikas, jo kā uzskata darba autore, tad labi attīstīta sīkā motorika ir pamatu pamats ne tikai skolēnu domāšanas spēju attīstībai, bet arī runas un valodas attīstībai.
Sākumskolas bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem visbiežāk nerunā vispār vai izrunā arī tikai dažu vārdus, kas nozīmē tikai to, ka
Taču, kā liecina statistikas dati, kurus ir apkopojusi rehabilitācijas centra “Poga” ergoterapeite Kristiāna Širova, tad var redzēt to, ka tikai viens bērns no desmit bērniem spēj pareizi turēt rakstāmo atbilstoši savam vecumam (LSM, 2021). Bieži vien bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem tur zīmuli ar visu plaukstu. Neprota zīmēt. Maksimālie, ko viņi spēj- tas ir uzvilkt kādu svītru vai aplīti (Žabre, 2019)
Problēmsituācija un pētījuma problēma. Sākumskolas bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem visbiežāk nerunā vispār vai izrunā arī tikai dažu vārdus, kas nozīmē tikai to, ka šiem bērniem ir īpaši svarīgi attīstīt sīko motoriku, tieši latviešu valodas stundās (Žabre, 2019).…