Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • 1.klases skolēnu sociālo prasmju attīstības iespējas socializācijas procesā mācību nodarbībā

     

    Research Papers29 Pedagogy

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:670202
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sociālo prasmju attīstības teorētiskais pamatojums    5
1.1.  Sociālās prasmes, to klasifikācija    5
1.2.  Sociālo prasmju attīstība socializācijas procesā    8
1.3.  Sociālo prasmju attīstības īpatnības 1. klases skolēniem    10
2.  Skolēnu sociālo prasmju attīstības sekmēšanas pedagoģiskie līdzekļi mācību procesā    16
2.1.  Sociālo prasmju attīstības organizācija socializācijas procesā mācību nodarbībā    16
2.2.  Sociālo prasmju attīstības reālais līmenis X, Y, Z sākumskolu 1. klasēs    3
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    32
  Pielikumi    34
Extract

Secinājumi
1. Sociālās prasmes ir prasmes savstarpēji kontaktēties, sadarboties, sadarbojoties izmantot savu pieredzi un iegūt jaunu, apzināties atbildību par sevi un savu rīcību, un to veidošanos ietekmē apkārtējā vide, sabiedrības tradīcijas un paradumi.
2. Sociālās prasmes nosacīti var iedalīt - prasmes, kas veicina efektīvu mijiedarbību starp skolēniem, strādājot grupās, prasmes, kas veicina augstāka domāšanas līmeņa attīstību, prasmes, kas veicina skolēnu savstarpējo uzticēšanos, prasmes, kas veicina komunikāciju, prasmes, kas palīdz atrisināt konfliktus. Var iedalīt arī kā prasmes, kas veicina sevis iepazīšanu, prasmes, kas veicina saskarsmi un komunikāciju ar citiem cilvēkiem, prasmes, kas veicina sadarbību ar citiem cilvēkiem.
3. Socializācija ir personības tapšanas process, kurā mijiedarbojas saziņa un sadarbība un, kura laikā cilvēks atrod savu vietu sabiedrībā un apgūst sabiedrības kultūru, sociālās normas, sociālo pieredzi un zināšanas, tradīcijas, vērtības, uzvedības un izturēšanās prasmes. Procesa dalībnieki ir skolēni, skolotāji, vecāki un citi pieaugušie, kas savstarpēji mijiedarbojoties attīsta sociālās prasmes.
4. Sociālo prasmju attīstību 1. klasē ietekmē bērnu atšķirīgās gatavības pakāpes skolai - atšķirīga psiholoģiskā sagatavotība, pretrunīgas izjūtas (bailes no nezināmā, paaugstināts satraukums, stress, sasprindzinājums), motivācija, dažāds dotību, iemaņu un prasmju līmenis.
5. Sociālo prasmju apguve ir atkarīga no tā, kā tiek organizētas mācību nodarbības mācību satura apguvei, kādas mācību darba organizācijas formas tiek izmantotas.
6. Sociālo prasmju apguvei tiek izdalītas piecas mācību darba organizācijas formas – frontālais darbs, individuālais darbs, pāru darbs, grupu darbs un projekti, bet grupu darbs, pāru darbs un projekts ir tās mācību darba organizācijas formas, kuras sekmē visdažādāko sociālo prasmju attīstību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1361542
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register