Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
11,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254985
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Sākumskolas vecumposma pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    10
2.  Dabaszinību mērķi un uzdevumi    15
2.1.  Valsts pamatizglītības standarts    17
2.2.  Sākumskolas mācību priekšmetu vadlīnijas    19
3.  Sociālās prasmes    22
3.1.  Sociālo prasmju klasifikācija    27
4.  Mācību metodes    29
4.1.  Mācību metožu izvēle    31
4.2.  Mācību metožu klasifikācija    35
4.3.  Piemērotākās mācību metodes sociālo prasmju apguvei dabaszinībās    40
5.  Mācību stundu konspekti tēmas « Dzīvnieki ziemā » apguvei dabaszinībās 2. klasē    42
5.1.  Mācību stundas konspekts izmantojot interaktīvās mācību metodes    43
5.2.  Mācību stundas konspekts izmantojot pētnieciskās mācību metodes    50
6.  Mācību stundu analīze    57
  Secinājumi    61
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    62
Extract

Kvalifikācijas darba tēma ir «Sociālo prasmju attīstība dabaszinībās, apgūstot tēmu «Dzīvnieki ziemā» 2.klasē.
Darba mērķis: izpētīt un izanalizēt mācību darba organizācijas formas un metodes dabaszinību satura apguvē 2.klasē, kas sekmētu sociālo prasmju attīstību.
Mērķa sekmīgai sasniegšanai, tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Noskaidrot vecumposmu īpatnības sākumskolas skolēniem balstoties uz psiholoģisko un fizioloģisko raksturojumu;
2.Iepazīties ar dabaszinību mācību saturu 2. klasē;
3.Noskaidrot vecumposmam atbilstošo sociālo prasmju attīstību;
4.Iepazīties ar mācību darba organizācijas formām dabaszinību apguvē 2. klasē;
5.Izveidot nodarbību konspektus par tēmu «Dzīvnieki ziemā» dabaszinībās 2. klasē;
6.Veikt pētījumu organizāciju un informācijas analīzi.
Apkopojot psihologu, pedagogu atziņas, tika konstatēts, ka jaunākā skolas vecuma bērnu psiholoģiskās attīstības īpatnības pedagogiem dod iespējas, izmantojot dažāda veida metodes (kooperatīvās, interaktīvās u.c), veicināt skolēna, kā harmoniskas personības, attīstību. Darba rezultātā izvirzītā hipotēze parādīja, ka, pievēršot uzmanību sociālo prasmju apguvei mācību stundās, skolēniem rodas vēlēšanās aktīvāk darboties, sadarboties, pašu spēkiem atklāt jauno, nezināmo, kas arī sekmē priekšmetisko zināšanu apguvi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1126662
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register