Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698604
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
I.  Teorētiskā daļā    3
  Ievads    3
1.nodaļa.  Motivācijas būtība, tās nozīme organizācijā    5
2.nodaļa.  Motivāciju teoriju analīze un izmantošanas iespējas organizācijā    7
2.1.  Satura motivēšanas teorijas    7
2.1.1.  A.Maslova vajadzību teorija    7
2.1.2.  K.Alderfera ERG ( eksistences, piederības, izaugsmes vajadzības ) teorija    10
2.1.3  Hercberga divfaktoru teorija    10
2.1.4.  D.Makklelanda “pieredzes – vajadzību” teorija    11
2.2.  Stimulējošā motivēšanas teorija    13
2.2.1.  Stimulējošā motivēšanas teorijas būtība    13
2.2.2.  Uzvedības modifikācija    15
2.3.  Norises motivēšanas teorijas    16
2.3.1.  Gaidu motivēšanas teorija    16
2.3.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    18
2.3.3.  L.Portera un E.Loudera modelis    19
2.3.4.  Raksturīgo pazīmju teorija    20
3.nodaļa.  Nemateriālās stimulēšanas veidi organizācijā    21
3.1.  Darbs kā motivējošais faktors    21
3.1.1.  Darba kvalitātes vērtēšanas grupas    22
3.1.2.  Priekšlikumu ieviešanas shēmas    23
3.2.  Organizācijas kultūra kā motivējošs faktors    24
3.3.  Starppersonu attiecības kā motivējošs faktors    25
II.  Praktiskā daļa    29
1.  Vispārīgs organizācijas raksturojums    30
2.  Praktiskā pētījuma izmantoto metožu apraksts    31
3.  Pētījuma norises apraksts    32
3.1.  Darba kalendārais plāns    33
4.  Pētījuma rezultātu interpretācija un analīze    34
4.1.  Anketas interpretācija un analīze    34
4.2.  Testa interpretācija un analīze    36
4.3.  Strukturētās intervijas interpretācija un analīze    38
4.4.  Dokumentu analīze    39
  Kopsavilkums    40
  Secinājumi    41
  Rekomendācijas un ieteikumi    42
  Izmantotās literatūras saraksts    43
  Pielikumi    44
Extract

Notikumi pasaulē mainās arvien straujāk un pasaules tirgus ir piesātināts, un izņēmums nav arī Latvija. Rodas jaunas attīstības iespējas un līdz ar to ir jārisina jaunas problēmas. Lai varētu sekmīgi veikt šo grūto ceļu un gūt panākumus, ir nepieciešams visas sabiedrības atbalsts. Tādēļ pilnvērtīgāk ir jāizmanto cilvēkresursu potencionāls un tā motivācija, kas ir viena no organizāciju veiksmīgas darbības pamatnosacījumiem.
Personālvadības psiholoģijā galvenokārt balstās uz tām motivācijas teorijām, kuras ļauj paredzēt indivīdu uzvedību noteiktās darba situācijās un dod iespēju izveidot pietiekami efektīvu darba stimulēšanas sistēmu.
Personālvadībai organizācijās ir jāprot integrēt indivīdu komandā, lai viņu savstarpējā sadarbība nodrošinātu nepieciešamo vērtību radīšanu. Darbinieku motivēšana ir ļoti aktuāla tēma šodienas organizācijās. Darbinieku motivēšana ir svarīgs un nepieciešams process organizāciju, uzņēmumu labvēlīgai attīstībai un ir svarīgi darbiniekus pareizi stimulēt, darboties organizācijās mērķu un uzdevumu labā. Tas ir dinamisks process, kuru lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus veicinot darbinieku izaugsmi. Tādēļ motivēšana sākas ar darbinieku vajadzību noteikšanu un to apmierināšanos nepieciešamību, tāpēc darba vadītājiem ir labi jāpārzina savi darbinieki un jāzina, kā katru stimulēt, lai nospraustie mērķi un uzdevumi tiktu veikti laicīgi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1126662
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register