Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877270
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 35 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.1.  Sākumskolas skolēnu fizioloģiskais raksturojums    4
1.2.  Sākumskolas skolēnu psiholoģiskais raksturojums    9
1.3.  Sākumskolas skolēnu fizisko īpašību attīstīšana    14
1.4.  Fizisko vingrinājumu ietekme uz bērna vispārējo attīstību    18
1.5.  Vadlīniju prasības sporta un latviešu valodas stundās    22
1.6.  Vingrinājumi roku muskulatūrai – bērnu psiho-fizioloģisko rādītāju veicinošs faktors    32
2.  DARBA UZDEVUMI, PĒTĪJUMU METODES UN ORGANIZĀCIJA    41
2.1.  Darba uzdevumi    41
2.2.  Pētījuma metodes    41
2.3.  Darba organizēšana    45
3.  IEGŪTIE REZULTĀTI UN TO ANALĪZE    47
3.1.  Daži bērnu attīstības rādītāji gatavībai mācībām skolā    47
3.2.  Vingrinājumi roku muskulatūras attīstīšanai skolēnu rakstītprasmes veicināšanai    54
3.3.  Skolēnu rakstītprasmes dinamikas raksturojums pēc speciālo vingrinājumu pētīšanas    59
  SECINĀJUMI    62
  LITERATŪRAS SARAKSTS    63
Extract

Jaunāko klašu skolēns nav pieauguša cilvēka kopija miniatūrā. Jo jaunāks bērns, jo viņa organisms krasāk atšķiras no vecāko klašu skolēna organisma. Jo jaunāks skolēns, jo ciešāka tiešā atkarība starp kustību aktivitāti un bērna garīgo attīstību, tādēļ, ka kustību analizatoram šajā procesā ir īpaša nozīme.
Bērnam daudz un intensīvi kustoties, kustību analizators saņem impulsus no skeleta muskulatūras. Tā kā kustību analizators galvas smadzenēs atrodas tuvumā redzes, dzirdes, uztveres sajūtu zonām, tad, būdams pats tonusā, tas koordinē dažādu zonu darbību smadzenēs.
Tādejādi kustību analizators ir sensomotorās integrācijas mehānisms.
Vingrinājumi sīkai roku muskulatūrai aktivizē kustību analizatoru un tai blakus atrodošos runas motoro zonu, tādejādi sekmējot runas un kopumā bērna intelektuālo attīstību. Veicina rakstītprasmes attīstīšanu. Ja bērna muskulatūra ir maznoslogota, galvas smadzeņu attiecīgās zonas saņem nepietiekamu impulsu daudzumu, kavēšanas procesi ir pārsvarā pār uzbudinājuma procesiem, bērns kļūst neaktīvs, ātri nogurst. Tajā pašā laikā skolēna organisms, saņemot apjomīgu intelektuālo informāciju, nonāks pie pārslodzes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1134339
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register