Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349311
 
Evaluation:
Published: 11.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Literatūras analīze par simbolu izmantošanu reklāmas plakātos    4
1.1.  Simbols    4
1.2.  Simbolisms    10
1.3.  Simbolu nozīme    12
1.4.  Arhetipiskie simboli    22
1.5.  Tēls    24
1.6.  Zīmes    25
1.7.  Kultūras un reliģijas ietekme uz simbolu    27
1.8.  Plakāta izveides principi    30
  Secinājumi    34
2.  Praktiskā daļa. Mākslas darbu izmantošanas TV reklāmās potenciālo patērētāju uztverē dažādās vecuma grupās    35
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    35
  Secinājumi    59
  Nobeigums    60
  Izmantotā literatūra    61
  Anotācija    62
  Annotation    63
Extract

Nobeigums
Darba nobeigumā jāsecina, ka abas izvirzītās hipotēzes apstiprinās daļēji: 1) Auditorija neizprot simbolu, tēlu nozīmi, bet izjūt tos intuitīvi. Hipotēze apstiprinās daļēji , jo abas respondentu grupas fiksēja gan tēlus, gan simbolus, nepapildinot savu izvēli, kā arī to neaprakstot. Vidēja brieduma respondenti uzskata, ka spēj tulkot un saprast simbolus, kaut gan būtībā sākotnējo simbolu nozīmi nespējam iztulkot neviens no mums, jo tās skaidrā nozīme laika gaitā ir izmainījusies.
2) Vecuma grupā 26-45 gadiem personas uztver izteiktāk savas kultūras, reliģijas un vēsturiskos simbolus. Būtībā hipotēze apstiprinās, jo vidēja brieduma respondentu grupa vairāk vērību pievēršs nacionālajiem simboliem, toties attiecībā uz reliģiskajiem simboliem jaunieši izsaka savu vairākumu. Kā arī vidēja brieduma respondentu pārsvars uzskata, ka tikai savas valsts nacionālie un vēsturiskie simboli būtu jāizmanto reklāmā, turklāt simboli ir kā papildinājums reklāmai un tam ir diezgan liela nozīme reklāmas plakātā to padarot saprotamāku.
No respondentu atbildēm var secināt, ka piesaistīt abu respondentu grupas var izmantojot spilgtas krāsas, mazāk izmantot teksta informāciju. Tā kā vidēja brieduma respondenti reklāmas plakātus pamana labāk, tos būtu vairāk jāizmanto sabiedriskajā transportā, kas attiecīgi vēršs uzmanību uz jauniešu grupu, no kuriem liela daļa pārvietojas ar sabiedrisko transportu. Reklāmas plakātos nevajadzētu izmantot reliģiskos simbolus, bet savukārt var izmantot un šādiem simboliem pievērš uzmanību abas grupas- nacionālie simboli. Vispārējā simbolu izmantošana tiek uzskatīta kā papildinoša un no abu grupu puses tiek piešķirta diezgan liela nozīme.
Lai labāk spētu novērtēt simbolu izmantošanas specifiku, nepieciešams sīkāks apraksts par pašu simbolu, netikai to uzskaitījums no respondentu puses. Kā arī jautājumi par izglītību, lai noskaidrotu vai zināšanas par simboliem nāk no skolas sola vai par to stāsta mājās, vai papildus pats respondents ir interesējies, kas ļautu noskaidrot simbolu zināšanu dziļumu. Jautājumi par nacionālajiem simboliem, noskaidrojiet, kādās tieši reklāmās respondenti vēlas redzēt šos simbolus.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register