Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:227563
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  Prasību inženierija, tās būtība    2
  Nodaļās izklāstītās informācijas īss apraksts    3
  Vord metodoloģijas īss apraksts    4
  Metodes īss apraksts    4
  Prasību definēšana izmantojot VORD metodi    4
  Identificēšana    5
  Strukturēšana    5
  Dokumentēšana    5
  Organizācijas apraksts    6
  Informācijas sistēmas prasību specifikācija    6
  Identificēšana    6
  Strukturēšana    6
  Dokumentēšana    7
  Studenti    7
  Administrācija    7
  Pasniedzēji    8
  Datu centrs    8
  Notikumu scenāriji    12
  Lietotāja autorizēšanās pieprasījuma apstiprinājums vai noraidījums    12
  Ziņojuma pievienošana – Paziņojums par nosūtītu ziņojumu    13
  Lietotāja paroles pieprasījuma scenārijs    14
  Rezerves kopiju veidošana    14
  Paziņojums par noslodzi vai darbības pārtraukumu    15
  SECINĀJUMI    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Prasību inženierija, tās būtība.

Prasību inženierija ir nepieciešama, lai labāk saprastu ieviešamo sistēmu un tās darbības principus un iesaistītās personas.
Prasību inženierijas galvenie posmi:
prasību noskaidrošana
prasību analīze
prasību apstiprināšana
prasību vadība
Prasību inženierija ir ļoti svarīgs programmatūras izstrādes dzīves cikls. Sistēmas ieviešana, izstrāde un darbināšana ir daudz ērtāka un kvalitatīvāka, ja prasības ir izstrādātas detalizēti un precīzi. Praksē bieži rodas problēmas izstrādes posmā, kur par pamatu visbiežāk ir šādi prasību noskaidrošanas iemesli:
vairumā gadījumu prasību veidošanas inženieris nav speciālists pasūtītajā sistēma, un tas var radīt nesaprašanās starp prasību izstrādātājiem un programmētājiem.
nepietiekama komunikācija un dialogs starp sistēmas pasūtītājiem un izstrādātājiem, iemesls var būt nepietiekamas zināšanas un pieredze kādās jomās un dažādos zināšanu līmeņos, kam seko pārpratumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register