1. Sistemātiskā literatūras analīze
1.1.Ievads un kritēriju ievērošana.
Lai veiktu sistemātisku literatūras analīzi “Biznesa ētika: koncepta analīze”, no sākuma ir nepieciešams saprast, kas tā ir un kāpēc tā ir nepieciešama, kāpēc tā ir svarīga sastāvdaļa biznesa pasaulē.
Biznesa ētika nodrošina vienādu vai vismaz tuvu vienādai attieksmei pret potenciāliem klientiem, t.i. pakalpojuma devējam vienādi jāapsver pakalpojuma sniegšana klientiem neatkarīgi no viņu apstākļiem u. tml.. Tomēr šis koncepts arvien attīstās un mainās laikam ejot, rodot līdzsvaru starp veselīgu konkurenci un likumisku visatļautību vai apspiešanu konkurējošu uzņēmumu vidū (Alexandra Twin, 2023).
Izprotot darba tēmu, varam turpināt ar sistemātisko literatūras analīzi, apskatot dažādās ētiskās vērtības zinātniski pētnieciskajos rakstos. Uzsākot sistēmātisko literatūras analīzi, no sākuma bija nepieciešams atlasīt pētījumam derīgos rakstus. Iekļaušanas un izkļaušanas kritērijus ir uzskatāmāk pamanīt sekojošajā attēlā, kurā pakāpeniski parādīts, kā no 45 rakstiem tika atlasīti tikai 32 (1.1. att)…