Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265270
 
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Skatlogu nozīme    2
  Skatlogu veidi    3
  Pēc konstrukcijas var būt    3
  Izmantotie reklāmas līdzekļi    3
  Pēc sortimenta    4
  Skatlogu ierīkošana    5
  Skatloga apgaismojums    6
  Skatlogu noformēšanas inventārs un materiāli    7
  Preču atlase skatlogiem un vitrīnām    9
  Skatloga noformēšana    11
  Krāsas    16
  Harmonisku krāsu izvēle    19
  Krāsu psiholoģiskā ietekme    21
  Asociācijas    23
  Krāsas salikumu emocionālie raksturojumi    4
  Krāsu izvēle    25
  Krāsu psiholoģiskās nozīmes skaidrojums    7
  Burti    28
  Burtu salasāmība    29
  Izkārtnes    31
  Priekšrocības un trūkumi tematiskajos skatlogos, vides reklāmās un reklāmās uz sabiedriskā un firmu transporta    32
  Firmu veidotie tematiskie skatlogi    33
  Literatūras saraksts    36
Extract

Skatlogi ir viens no galvenajiem reklāmas līdzekļiem, jo skatlogos pircēji var gūt informāciju par veikala sortimentu, pārdošanā esošām precēm, to īpašībām, cenām.
Es, uzskatu, kā skatlogs ir tikai tādā gadījumā labi izpildīts, noformēts, kad pircējs nevar paiet skatlogam garām, bet viņš ir ieinteresēts tajā.
Protams, skatlogs veic savi funkciju tikai tad, ja tā saturs operatīvi mainās un vienmēr atbilst faktiskajam preču sortimentam. Reklāmas izskatam, izvietojumam un mērķim, kam tā tiks izmantota ir jābūt pievilcīgam un ieinteresējošam, lai, kur arī tā atrastos.
Reklāmas un skatloga atrašanā vietai ir liela nozīme, lai tiktu sasniegts reklamētāju cerētais rezultāts. Tāpēc var iedalīt pozitīvajās un negatīvajās īpašībās, kas piemīt konkrētai reklāmai un skatlogam tās atrašanās vietā un tam, kas tiek reklamēts.
Pastāv noteiktu svētku reklāmas un skatlogi, kuru misija ir konkrēta- uz šo tautā atzīmējamo dienu rēķina gūt pēc iespējas lielāku peļņu. Negatīvais šajās reklāmas ir tas, ka pastāv dažāda veida reliģijas sabiedrībā un ne visiem aktuālas būs šis piedāvājums. Iespējams, ka kāds pat var tik emocionāli aizskarts uz šo reklāmu rēķina.
Skatlogi ir vieni no nozīmīgākiem reklāmas līdzekļiem. Skatlogos pircējs gūst informāciju par preču sortimentu, cenu, īpašībām. Skatlogos tiek atspoguļoti arī dažādi sabiedriski politiski notikumi. Skatlogi ir ielas arhitektūras noformējuma daļa. Tie tiek veidoti ievērojot estētiskas audzināšanas uzdevumu. Skatlogā preces ieliek nevis ar nolūku dekoratīvi noformēt ielu, bet gan ievērojot veikala reklāmas mērķus.
Katram skatlogam jābūt individuālam, ietekmīgam, tā noformējumam jābūt ar noteiktu jēgu, un tajā ir jāietver noteikts informācijas daudzums. Skatlogs jāformē atbilstoši tirdzniecības attīstības tendencēm.
Skatlogiem jāinformē par svētku tuvošanos, par jaunas sezonas tuvošanos, par jauniem modes virzieniem utt. Tādēļ skatlogus var uzskatīt par pastāvīgām preču izstādēm, kas veic idejiskās un estētiskās audzināšanas uzdevumus.
Skatlogi jāatjauno ne retāk, ka 2 reizes mēnesī . Izņēmums ir sezonas skatlogi, kas jāmaina pēc 2-3 mēnešiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register