Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897617
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Sākumskolas skolēnu vecumposmu raksturojums    3
2.  Pedagogu, psihologu atziņas par pašvērtējumu un tā vietu „Es”- koncepcijā    6
3.  „Es” - tēla veidošanās    9
4.  Secinājumi    14
5.  Izmantotā literatūra    15
Extract

Katrs cilvēks piedzimst kā neatkārtojama personība un ir mantojis spējas un iespējas attīstīties, pārdzīvot un paust savas jūtas.
Viens no galvenajiem faktoriem, kas ietekmē bērna psiholoģisko attīstību ir vide, kurā viņš dzīvo. Sākot jau ar Aristoteli, līdz pat mūsdienām pastāv teorija, kas psihes attīstībā dominējošo lomu piešķir videi.
Dž.Loks teorētiski padziļināja un mēģināja praktiski pierādīt vides vadošo lomu bērna psihiskajā attīstībā.
„Turklāt vecāku, skolotāju un citu pūles un audzinošās darbības nevar ietekmēt psihiskās attīstības gaitu” - tā teicis Aristotelis.
Manuprāt ļoti svarīgi ir pazīt bērnu jau no agras bērnības, pilnībā iepazīt bērna audzināšanas raksturu un apstākļus, ko nosaka sociālā vide, un visbeidzot - dziļi izprast un izjust paša bērna attieksmi pret sevi. Līdz ar to šī attieksme pašam pret sevi jeb pašvērtējums mūsdienās, manuprāt ir ļoti aktuāls temats gan psihologu, gan pedagogu vidū.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register