Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,60 (15%)
Discounted price*:
3,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:551223
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Sākumskolas vecuma bērni   
2.  Vidējās skolas jeb pusaudžu vecumposms   
3.  Vecāko klašu skolēna vecumposms   
  Secinājumi   
  Skaidrojošā vārdnīca   
Extract

Sākot interesēties par tēmu- skolēna, pedagoga, vecāku mijiedarbības modelis-, es saskāros ar divu zinātnieču, Gunas Svences un Lidijas Božovičas, darbiem. Abas sievietes ir ieguvušas doktora grādu psiholoģijā un aktīvi strādājušas psiholoģijas jomā. Būtiskākā atšķirība starp viņām ir tā, ka L. Božoviča savu ieguldījumu šajā nozarē devusi par dažiem desmitiem gadu agrāk. L. Božoviča dzīvojusi laikā no 1908 - 21.VI.1981. Dzimusi Kurskā, nākusi no ierēdņa ģimenes. Bijusi L. Vigotska iemīļotākā studente (viņa vadībā arī veikusi savu pirmo zinātniecisko pētniecību). Viņas darbs, kuru ņēmu par pamatu zinātnieces viedokļa izklāstei, „Personība un tās veidošanās skolas gados” (Личность и ее формирование в детском возрасте), pirmpublicējumu pieredzēja 1968. gadā. Tātad L. Božoviča bijusi padomju psihologs. Viņas galvenais interešu loks- pedagoģiskā un bērnu psiholoģija. Šajā sfērā Barkoviča uzrakstījusi darbus par bērna personības attīstības problēmām, viņa motivācijas formēšanos, eksperimentālajā pētniecībā- par afekta izraisītiem konfliktiem, pašnovērtējuma izlīdzināšanos bērna vecumā, personības ievirzi, harmoniskas personības formēšanas noteikumiem u.c. Lai gan jau monogrāfijas „Personība un tās veidošanās skolas gados” tulkotāja sniegtajā priekšvārdā minēts, ka aizritējušos gados mainītas skolu mācību programmas un atsevišķas tēzes un hronoloģiskie dalījumi jau šobrīd šķiet apstrīdami, tomēr turpat arī seko paskaidrojums, ka šim zinātnieces darbam joprojām liela loma, jo centusies tvert aplūkotās parādības to dialektiskajā mainībā un norādījusi uz šādas mainības pastāvēšanu. L. Božovičas monogrāfija piedzīvojusi vairākkārtējus izdevumus, jo attiecīgs skolēna- pedagoga mijiedarbības modeļa pētījuma klāsts psiholoģijā nav bagātīgs. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,61 €
Work pack Nr. 1160852
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Skolēna, pedagoga, vecāku mijiedarbības modelis Gunas Svences un Lidijas Božovičas skatījumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/551223

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register