Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:921880
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Lietišķā apģērba vispārīgs raksturojums    4
3.  Skolēna lietišķais apģērbs    5
4.  Formas tērpi Latvijas skolās    6
4.1  Skolēna formas tērps 20.gadsimtā    6
4.2.  Skolēna formas tērps 21.gadsimtā    7
5.  Aptaujas datu izvērtējums    8
6.  Secinājumi    11
7.  Izmantotā literatūra    12
8.  Pielikums    13
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Šo darbu rakstot es secinu, ka aptaujātajiem klasesbiedriem kopumā priekšstats par to, kas ir lietišķais apģērbs kopumā un, kādam būtu jābūt skolēna lietišķajam apģērbam, apmeklējot skolu. Vairāk kā puse no aptaujātajiem skolēniem (58%) uzskata, ka apmeklējot skolu valkā lietišķu apģērbu, savukārt 56% uzskata, ka kopumā mūsu skolas skolēni skolā ir ģērbti lietišķi. Mani pārsteidza, ka vairākums no aptaujātajiem (85%) uzskata, ka skolā nebūtu valkājams formas tērps, tai pašā laikā atzīstot, ka formas tērpi 21.gadsimtā ir kļuvuši modernāki.
Analizējot skolēna formas tērpu 20.gadsimtā, salīdzinājuma ar skolēna formas tērpu 21.gadsimtā, secināju, ka šobrīd tie ir daudz modernāki un ir dota iespēja skolai un skolēniem izvēlēties, kuru no modeļiem izvēlēties, ir vairākas formas tērpa detaļas meitenēm.
Manā ieskatā skolās vairāk vajadzētu popularizēt formas tērpus, informējot par jaunākajiem modeļiem, kurus iegādāties nākamajam mācību gadam, kā arī informēt par tā nozīmi, piemēram, rada piederības sajūtu konkrētajai skolai, disciplinē skolēnu un novērš nevienlīdzību skolēnu vidū.
Mans priekšlikums būtu skolās mācību procesā ieviest mācību priekšmetu “Lietišķā etiķete”, kurā skolēni varētu gūt priekšstatu ne tikai par lietišķo apģērbu un tā valkāšanas kultūru, bet arī par lietišķu savstarpējo komunikāciju, galda klāšanas kultūru un citiem jautājumiem par kuriem iegūtās zināšanas var pielietot ikdienā un nodot tālāk no paaudzes paaudzē.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register