Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870683
 
Evaluation:
Published: 20.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  RADOŠĀS PAŠPIEREDZES RAKSTUROJUMS MĀCĪBU PROCESĀ PAMATSKOLĀ    5
1.1.  Identitāte un tās veidošanās    5
1.2.  Radošās pašpieredzes jēdziena skaidrojums    8
1.3.  Mācību procesa raksturojums pamatskolā    9
1.4.  Skolēnu radošās pašpieredzes attīstības ieguvumi mācību procesā pamatskolā    11
1.5.  Pusaudžu attīstības un mācīšanās īpatnību raksturojums    13
2.  VIZUĀLĀS MĀKSLAS MĀCĪBU STUNDAS RAKSTUROJUMS    18
2.1.  Radošās domāšanas attīstīšanas iespējas vizuālās mākslas stundās    19
  SECINĀJUMI    24
  BIBLIOGRĀFIJA    25
Extract

Jautājumi “kas es esmu?” indivīdam ir centrāli visas dzīves garumā. Cilvēks pieredzes, savstarpējo attiecību un mijiedarbības rezultātā ar apkārtējiem cilvēkiem bieži izdara secinājumus par to, kāda tam ir bijusi nozīme viņa dzīvē un ko tā viņam kā personībai nozīmē. Taču īpaši būtiski un aktuāli sevis meklējumi ir pusaudžu vecumā, kad pienāk laiks, kad jaunietis meklē savu būtību jeb identitāti.
Skolas vide ir vieta, kur pusaudzis pavada nozīmīgu laiku savas ikdienas. Tādēļ izglītībai un mācību procesam nenoliedzami ir ietekme jauniešu identitātes veidošanās procesā. Pedagogi, plānojot un realizējot mācību procesu, var pozitīvi sekmēt pusaudžu būtības meklējumus, rūpīgi izvēloties atbilstošus mācību tematus, metodes un, jo īpaši svarīgi, ņemot vērā skolēnu vecumposmu īpatnības, kas nenoliedzami ir saistītas ar laikmetu, kurā viņi ir uzauguši un kurā veidojas par nākotnes pieaugušajiem.
Arī vizuālās mākslas mācību priekšmeta stundās iespējams veicināt skolēnu identitātes veidošanās procesu, izvēloties tēmas, mācību uzdevumu darbu formas, kas skolēnam var būt personīgi nozīmīgas. Māksla atspoguļo mūsdienu laikmetu, un, to iepazīstot, ir iespējams gūt priekšstatu par sabiedrību un laiku, kurā dzīvo arī pusaudzis. Līdz ar to mākslas izmantošanai mācību procesā vizuālās mākslas stundās ir potenciāls, lai radītu ieguldījumu skolēnu identitātes veidošanās procesā un veicinātu viņu radošo pašpieredzi.

Pētījuma mērķis:
Teorētiski izpētīt skolēna radošās pašpieredzes attīstīšanas pedagoģiskās iespējas, izstrādājot un īstenojot radošās domāšanas veicinošu uzdevumu kopu vizuālās mākslas stundās pamatskolā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1398431
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register