Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393612
 
Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TEORĒTIKSĀ DAĻA    5
1.  ADAPTĀCIJA    5
1.1.  Adaptācijas process    5
1.2.  Vispārīgie uzdevumi, kā noņem personības trauksmainību    6
1.3.  Adaptācijas izprašana    7
1.4.  Faktori, kas ietekmē mācību sasniegumus    7
1.5.  Izmaiņas adaptējoties    8
2.  KLASES SALIEDĒŠANA VIDUSSKOLĀ    9
2.1.  Skolēnu saliedēšanas process    9
2.2.  Sociometriskais statuss    10
2.3.  Jauniešu adaptācija skolas maiņas situācijā    10
2.4.  Nepieciešamie dokumenti, lai iestātos vidusskolā    11
3.  ATTĪSTĪBA PUSAUDŽA GADOS    12
3.1.  Pusaudža un jaunieša gadi    12
3.2.  Pusaudzis skolā    15
  PRAKSTISKĀ DAĻA    17
4.  PĒTĪJUMA METODES APRAKSTS    7
4.1.  Pētījuma instrumentārijs    17
4.2.  Pētāmās grupas izveidošana un pētījuma norise    18
4.3.  Pētījuma rezultātu analīze    18
  SECINĀJUMI    29
  ANOTĀCIJA    30
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    32
Extract

Secinājumi
1. Adaptācijas perioda uzdevums ir sniegt skolēnam iespēju iepazīt sevi, novērojot sevi saskarsmē, neierastās situācijās, ļaut pēc iespējas drošā, atbalstošā veidā izprast savas vēlmes, dzīves stilu, noformulēt vērtības un ideālus.
2. Veidot klasi par saliedētu komandu parasti ir jaunās klases audzinātājas vai audzinātāja problēma, jo skolēni ir sveši ne tikai skolotājam, bet ir nepazīstami arī savā starpā. Katrs pedagogs ir ieinteresēts skolēna dzīves norisēs, tādēļ viņš ar mācīšanās un audzināšanas procesu rada labvēlīgu vidi, lai attīstītu skolēnu prasmi radoši domāt, veidotu savstarpēju cieņu un saliedētību, brīvu atmosfēru.
3. Pausaudža dzīve ir posms, gan viņš jau sāk domāt par savu nākotni gan profesionālajā dzīvē, gan personīgajā dzīvē. Sāk pārdomāt, kas viņam dzīvē ir svarīgs, kādi ir viņa vispārīgie uzskati par dzīvi. Pusaudža gadi ir tas laiks, ko Eriksons nosaucis par identitātes meklēšanas posmu.
4. Lielākoties skolēni intelektuāli ir labi adaptējušies vidusskolā. Ir tikai daži skolēni, kam ir atsevišķas problēmas, kā, piemēram, jaunie pienākumi, mācību apjoma palielināšanās, skolotāju maiņa un darbs. Dažiem skolēniem ir arī problēmas ar atsevišķiem mācību priekšmetiem, jo tajos saņemts zems vērtējums, tomēr lielākā daļa klases apzinās, ka ir vidusskolēni, ka no viņiem tiek prasīts vairāk, kā no pamatskolēniem.
5. Skolēni ir labi adaptējušies sociālajā jomā. Lielākoties viņiem nav nesaskaņas un nesaprašanās ar klasesbiedriem un audzinātāju. Tikai vienam, diviem skolēniem šķiet, ka viņi īsti šajā klasē neiederas un ka klasesbiedri pret viņiem necienīgi izturas. Tomēr, ja vērtē klasi kopumā, tad sociālā gatavība ir laba un problēmām nevajadzētu būt.
6. Emocionālā adaptācija ir noritējusi diezgan labi. Var teikt, ka visi skolēni šinī skolā jau ir iejutušies un jūtas mierīgi, dažus moka nogurums, bet savādāku grūtību emocionālajā gatavībā nav.
7. Tā, kā pētījumā tika izvirzīts jautājums - vai Pilsrundāles vidusskolas skolēniem adaptēšanās 10. klasē sagādā grūtības, tad autores secina, ka vairākums skolēnu ir adaptājušies labi bez liekām grūtībām, bet, protams, ir daži skolēni ar nedaudzām problēmām, tomēr kopumā ņemot klase ir adaptējusies vieksmīgi.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1238042
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register